ضرورت تبیین صلابت رهبری به عنوان محور امت اسلامی در سالگرد ارتحال امام(ره) و شهدای ۱۵ خرداد
ضرورت تبيين صلابت رهبري به عنوان محور امت اسلامي در سالگرد ارتحال امام(ره) و شهداي ۱۵ خرداد
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران تاکید کرد:

ضرورت تبیین صلابت رهبری به عنوان محور امت اسلامی در سالگرد ارتحال امام(ره) و شهدای ۱۵ خرداد

حجت الاسلام يوسف پور با تاکيد بر اينکه صلابت و اقتدار رهبري به عنوان ولايت فقيه و محور امت اسلامي در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) و شهداي ۱۵ خرداد تبيين شود، گفت: رييس سازمان عقيدتي سياسي وزارت دفاع سخنران اين مراسم در مرکز استان مازندران است.
شناسه خبر : 37620 تاریخ انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: حجت الاسلام «یوسف یوسف پور»، امروز چهارشنبه (28 اردیبهشت) در جلسه بزرگداشت سالگرد ارتحال امام(ره) و شهدای ۱۵ خرداد طی سخنانی گفت: صلابت و اقتدار مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) به عنوان ولایت فقیه و محور امت اسلامی در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) و شهدای ۱۵ خرداد باید به خوبی تبیین شود.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران اظهار کرد: معظم له، 33 سال با صلابت و اقتدار، نظام اسلامی و خط امام راحل(ره) را رهبری و هدایت می کنند و این مهم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام یوسف پور بیان کرد: پیام مردمی 15 خرداد نیز بسیار جایگاه والا دارد و نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران به شمار می آید و مبدا حرکت نظام اسلامی است.

 

وی ابراز کرد: شعار مردم ورامین و تهران در نظام خفقان شاهنشاهی «خمینی خمینی خدا نگهدار تو/ بمیرد بمیرد دشمنان قهار تو» که این شعار همچنان مهم است.

 

حجت الاسلام یوسف پور گفت: در تمام شهرها، بخش ها و روستاها استان مازندران، مراسم بزگداشت 14 و 15 خردادماه برگزار می شود و مسئولین، روحانیان، خانواده شهدا، اصناف و تمام اقشار جامعه در این مراسم با حضور هوشمندانه شرکت خواهند کرد.

 

وی اظهار کرد: از امکانات فضای مجازی و همچنین تمام نهادهای فرهنگی، خبرگزاری ها و صدا و سیما باید جهت انعکاس مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام(ره) و شهدای ۱۵ خرداد استفاده شود و صدا و سیما با برنامه تلویزیونی جهت پوشش این مراسم و تحلیل آن، اهتمام ویژه داشته باشند.

 

حجت الاسلام یوسف پور بیان کرد: از ظرفیت های مساجد، حسنیه ها و اماکن مذهبی برای بزرگداشت 14 و 15 خرداد بهره لازم برده شود و تبلیغات محیطی نیز توسط ادارات و ... ضرورت دارد.

 

وی ابراز کرد: بزرگداشت 14 و 15 خرداد در سال جاری با دهه کرامت همزمان شده چراکه دهه کرامت از ولادت حضرت معصومه در 11 خرداد آغاز می شود و تا ولادت امام رضا در 23 خرداد ادامه می یابد و برنامه های این دهه نیز مورد توجه باشد.

 

حجت الاسلام یوسف پور گفت:  14 و 15 خرداد در سال جاری همزمان با روزهای شنبه و یکشنبه، تعطیل رسمی است بنابراین برنامه در مرکز استان مازندران در پنجشنبه 12 خرداد از ساعت 12-10 در مصلی نماز جمعه ساری با سخنرانی حجت الاسلام «سید ضیاء آقاجان پور»، رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع برگزار خواهد شد.

 

وی با تاکید بر شرکت اقشار مختلف مردم در بزرگداشت سالگرد ارتحال امام(ره) و شهدای ۱۵ خرداد اظهار کرد: جایگاه با صلابت مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، اهداف امام راحل(ره) و آرمان های شهدا در این مراسم، تبیین شود.