نمایشگاه دستاوردهای کانون شهدا مصلی فرح آباد برپا شد
نمايشگاه دستاوردهاي کانون شهدا مصلي فرح آباد برپا شد
در قالب رزمایش جهادگران فاطمی؛

نمایشگاه دستاوردهای کانون شهدا مصلی فرح آباد برپا شد

نمايشگاه دستاوردهاي کانون فرهنگي هنري شهدا مصلي شهر فرح آباد در قالب رزمايش جهادگران فاطمي برپا شد که با بازديد حجت الاسلام «مصطفي محمدزاده» امام جمعه اين شهرهمراه بود.
شناسه خبر : 37557 تاریخ انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۴۹

«نجبیه رضایی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: نمایشگاه دستاوردهای کانون فرهنگی هنری شهدا مصلی شهر فرح آباد و پایگاه بسیج در قالب رزمايش جهادگران فاطمي برپا شد که با بازدید حجت الاسلام «مصطفی محمدزاده»، امام جمعه این شهرو مسئولین دیگر همراه بود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدا مصلی فرح آباد افزود: صنایع دستی نظیر قلاب بافی، رومیزی، بافتنی، ساخت دستبند، کیف پول و گوشی، سرمداد با نمد، تابلو نقاشی و گل از جمله دستاوردهای این کانون بود که در این نمایشگاه به معرض دید علاقه مندان گذاشته شد و مشاوره پوست و مو نیز از برنامه های جانبی این نمایشگاه بود.

وی اظهار کرد: مربیان کانون فرهنگی هنری شهدا مصلی فرح آباد به آموزش علاقه مندان به طور رایگان می پردازند و تاکنون برای بیش از 50 نفر، اشتغالزایی و منبع درآمد حاصل شد.

 

رضایی بیان کرد: کانون فرهنگی هنری شهدا مصلی فرح آباد علاوه بر برگزاری برنامه در مناسبت های ملی و مذهبی به اشتغالزایی و کارآفرینی اهتمام ویژه دارد.