توزیع گوشت به همت ستاد فهما در راستای لبیک به منویات رهبری مبنی بر دستگیری از نیازمندان است
توزيع گوشت به همت ستاد فهما در راستاي لبيک به منويات رهبري مبني بر دستگيري از نيازمندان است
امام جمعه شهرستان سیمرغ:

توزیع گوشت به همت ستاد فهما در راستای لبیک به منویات رهبری مبنی بر دستگیری از نیازمندان است

حجت الاسلام محمدنسب با اشاره به اينکه توزيع گوشت به همت ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در راستاي لبيک به منويات مقام معظم رهبري مبني بر دستگيري از نيازمندان است بر حفظ شان خانواده هاي کم برخوردار تاکيد کرد.
شناسه خبر : 37556 تاریخ انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۴۳

حجت الاسلام «رضا محمد نسب» درباره توزیع گوشت بین خانواده های کم برخوردار در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: این طرح به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد مازندران و با هدف یاری رساندن به این خانواده ها با حفظ آبرو و شان آنها است.

 

امام جمعه سیمرغ اظهار کرد: توزیع گوشت به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) مبنی بر دستگیری از نیازمندان است و در حقیقت نوعی کمک به خانواده های کم برخوردار به شمار می آید که علاوه بر اجر اخروی، برکات بسیاری در زندگی این جهان نیز دارد.

 

وی بیان کرد: حفظ آبرو و عدم احساس حقارت یکی از مواردی است که در دستگیری از نیازمندان توسط نهادهای مختلف نظیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد باید مورد توجه ویژه باشد.

 

حجت الاسلام محمدنسب ابراز کرد: با رونق بخشیدن به سفره خانواده های کم برخوردار توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد آنها جذب به مساجد و تشویق به شرکت در نماز جماعت می شوند.

 

وی گفت: قربانی جهت کمک به نیازمندان، شایسته است و به نوعی مروج فرهنگ ایثار و کمک به همنوع محسوب می شود.

 

گفتنی است، چهاردهمین مرحله از توزیع گوشت نذری قربانی در قالب یکهزار و 200 بسته گوشت نذری یک و نیم کیلویی به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران و موسسه حضرت خدیجه(س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا، فردا دوشنبه (26 اردیبهشت) در شهرستان های آمل، بابل، بابلسر، فریدونکنار، قائمشهر، سیمرغ، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی، ساری، میاندرود، بهشهر، نکا و گلوگاه بین نیازمندان توزیع خواهد شد.