شکل‌گیری فعالیت‌ها با پیوست مسجدی به نتیجه مطلوب می‌رسد
شکل‌گيري فعاليت‌ها با پيوست مسجدي به نتيجه مطلوب مي‌رسد
سرپرست ستاد فهما مازندران:

شکل‌گیری فعالیت‌ها با پیوست مسجدی به نتیجه مطلوب می‌رسد

حجت الاسلام نعمتي با اشاره به اينکه تشکيل کانون هاي فرهنگي هنري مساجد بر اساس منويات رهبري تشکيل شدند، گفت: فعاليت ها با پيوست مسجدي به نتيجه مطلوب مي رسد.
شناسه خبر : 37543 تاریخ انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۵۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: حجت الاسلام «رجب نعمتی»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران و حجت الاسلام «بشیرعالیشاه»، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان امروز شنبه (24 اردیبهشت) دیدار و گفتگو صمیانه ای داشتند.

 

حجت الاسلام «رجب نعمتی» دراین دیدار طی سخنانی گفت: در مسجد از صدر اسلام تاکنون شاهد اتفاقات خوب نظیر شکل گیری انقلاب اسلامی ایران از مسجد سلماسی قم هستیم بنابراین تمام فعالیت ها با پیوست مسجدی به نتیجه مطلوب می رسد.

 

وی اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد بر اساس منویات مقام رهبری (مد ظله العالی) تشکیل شدند و فعالیت های متنوعی را ارائه می دهند.

 

حجت الاسلام نعمتی بیان کرد: دو تَن گوشت به ارزش 350 میلیون تومان در چهاردهمین دوره توزیع گوشت به همت ستاد فهما مازندران در دوشنبه (26 اردیبهشت) در شهرستان های آمل، بابل، بابلسر، فریدونکنار، قائمشهر، سیمرغ، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی، ساری، میاندرود، بهشهر، نکا و گلوگاه بین نیازمندان توزیع خواهد شد.  

 

وی ابراز کرد: 50 درصد گوشت اهدایی از سوی ستاد فهما دیارعلویان به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) توزیع می شود که در ماه رمضان که توزیع گوشت در غرب استان مازندان بود، 100 درصد گوشت اهدایی در کلاردشت به افراد تحت پوشش کمیته امداد و 70 درصد آن در عباس آباد به این افراد تعلق گرفت.

 

حجت الاسلام نعمتی گفت: کانون فرهنگی هنری شهید گرائیلی در قائمشهر یکی از کانون های اشتغال آفرین است که در 18 ماه برای 400 نفر به طور مستقیم با احداث گلخانه و تسهیلات در ارائه وام، افراد بسیاری را مشغول به کار کرد و این روند را در شهرها یدیگر استان با احداث گلخانه لیموترش ادامه می دهد و همچنین با داشتن اردوگاه، ظرفیت خوبی برای فعالیت های فرهنگی، ورزشی و ... است که کمیته امداد نیز می تواند از ظرفیت این اردوگاه بهره ببرد.

 

وی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت خبرگزاری شبستان و سایت فهما نیز می تواند یاری رسان جهت ارائه فعالیت های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان باشد.