همدلی و وفاق ستاد فهما و کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران در راستای کمک به نیازمندان
همدلي و وفاق ستاد فهما و کميته امداد امام خميني(ره) مازندران در راستاي کمک به نيازمندان
مدیر کل کمیته امداد استان مازندران تاکید کرد:

همدلی و وفاق ستاد فهما و کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران در راستای کمک به نیازمندان

حجت الاسلام عاليشاه بر همکاري مشترک ستاد فهما و کميته امداد استان مازندران در راستاي همدلي و حمايت از نيازمندان تاکيد کرد.
شناسه خبر : 37540 تاریخ انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۵۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: حجت الاسلام «بشیرعالیشاه»، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران و حجت الاسلام «رجب نعمتی»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد دیار علویان، امروز شنبه (24 اردیبهشت) دیدار و گفتگو صمیانه ای داشتند.

 

حجت الاسلام عالیشاه در این دیدار طی سخنانی گفت: همدلی و وفاق در راستای کمک به نیازمندان با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ضرورت دارد و باید از ظرفیت های متنوع کانون های فهما  نظیر مکان، تجهیزات، جوانان ارزشی و انقلابی فعال در این مراکز و ... به نتایج مطلوب منتهی می شود.

 

وی  با اشاره به اینکه تمام فعالیت های از صدر اسلام تاکنون در مساجد صورت می گیرد و این خانه های خدا بر زمین، مکان عمران و آبادی و... در نهایت منشا خیرات و برکات هستند افزود: مساجد از اهمیت بسیاری برخوردار است و کانون های فرهنگی هنری مساجد که در جوار مساجد تشکیل شدند نیز تاکنون ثمرات بسیاری را داشتند.

 

حجت الاسلام عالیشاه با شاره به تشکیل 300 مرکز نیکوکاری در کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران، اظهار کرد: در مجموع، ۴۸۰ مرکز نیکوکاری در استان مازندران وجود دارند که از این تعداد، ۱۲۵ مرکز تخصصی شامل جهیزیه، فرهنگی، کار آفرینی، اشتغال و.‌.. هستند.

 

وی با تاکید بر اینکه مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد ایجاد می شود و این مراکز با آمایش محله، نیازمندان را شناسایی کرده و با استفاده از ظرفیت خیران به یاری آنها می پردازند، بیان کرد: با کمک کانون های مساجد نیز می توان، خدمات بیشتری را به نیازمندان ارائه دارد.

 

حجت الاسلام عالیشاه گفت: نشست مشترک ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران و کمیته امداد امام خمینی (ره) هر فصل تشکیل شود چرا که با تعامل به نتایج مطلوب می رسیم.