لزوم توجه به مسئله حفظ ارزش های انقلابی و اسلامی
لزوم توجه به مسئله حفظ ارزش هاي انقلابي و اسلامي
معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

لزوم توجه به مسئله حفظ ارزش های انقلابی و اسلامی

هاشمي گفت: مسئله حفظ ارزش هاي انقلابي و اسلامي اهميت بسياري دارد و بدون هيچ لکنتي در اين راه ثابت قدم و استوار مي مانيم.
شناسه خبر : 37511 تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۵۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: «سید محمد هاشمی»، معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروز پنج شنبه(۲۲اردیبهشت) در آئین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران در سالن اجتماعات سلمان هراتی مجتمع فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: استان مازندران، استان عِلم و شهادت است و این دو عنصر، عناصر پر نور و شاخص هستند.

 

وی اظهار کرد: رفت و آمدها و انتصابات در مدیریت، معمول و مرسوم است و در دولت های مختلف صورت می گیرد.

 

هاشمی بیان کرد: از خدمات شایسته «عباس زارع»،  مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه استفاده می شود و  تلاش داریم از خدمات ارزنده او در مناصب دیگری بهره مند شویم .

 

وی ابراز کرد: خدمات شایسته «حسین جوادی»، مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در حوزه فرهنگ را شاهد بودیم و  امید است در حوزه فرهنگ و هنر دیار علویان شاهد خدمات اثرگذار و مطلوب بیش از پیش او باشیم.

 

هاشمی گفت: مسئله حفظ ارزش های انقلابی و اسلامی، اهمیت بسیاری دارد و بدون هیچ لکنتی در این راه ثابت قدم و استوار می مانیم و هیچ کوتاهی صورت نمی گیرد.

 

وی، ایجاد نشاط اجتماعی را از ماموریت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  دانست و بر همگرایی همگان  برای تحقق ماموریت های این وزارتخانه تاکید کرد.

 

هاشمی با تاکید براینکه تعامل حسنه و کاری با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و تحقق شعار دولت مردمی و انقلابی باید مورد توجه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد، گفت: استعدادیابی و پرورش یکی از خدمات ضروری در استان ها به شمار می آید.