پذیرای نقد منصانه هستیم
پذيراي نقد منصانه هستيم
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

پذیرای نقد منصانه هستیم

جوادي گفت: پذيراي نقد منصانه هستيم و آن را با جان و دل قبول مي کنيم.
شناسه خبر : 37510 تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: آئین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران در سالن اجتماعات سلمان هراتی مجتمع فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  امروز پنجشنبه (22 اردیبشهت) با حضور «سید محمد هاشمی» معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت .

 

«حسین جوادی»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران طی سخنانی گفت: پذیرای نقد منصفانه هستیم و با جان و دل، پذیرا هستیم  اما هیچ سیستمی با رسانه و جریان مخرب کنار نخواهد آمد.

 

وی با شاره به  اشعاری از مولوی، افزود: عمر اداری ما اگر برای یک کیسه خالی و تهی باشد جزء خسارت چیزی نیست و باید رضایت خلق و خدا را جذب نماییم.

 

جوادی اظهار کرد: دنیا چیزی جزء‌لهو و لعب نیست و اگر برای گرفتن میز تلاش می کنیم تا خدمت گذار مردم نباشیم و فقط خود را ببینیم دچار خسران می شویم.

 

جوادی با بیان اینکه حمایت از هنرمندان و اصحاب رسانه مورد توجه است، افزود: این استان دارای ظرفیت عظیمی از هنرمندان در عرصه های مختلف است که تلاش داریم از این ظرفیت در راستای تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوذری اسلامی ایران بهره مند شویم.

 

همچنین «عباس زارع»، مدیر کل اسبق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران طی سخنانی اظهار کرد:  از کارهای جزیره ای به عنوان یک آسیب جدی در حوزه فرهنگ است که تجمیع فعالیت های فرهنگی در حوزه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید محقق شود.

 

وی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی استان باید اتاق فکر دستگاه های فرهنگی استان باشد، افزود: مدیران در جلسات طرح برنامه می کنند اما مردم در کف جامعه انتظار دیگری از مدیران دارند.

 

زارع به درخشش های استان مازندران در طرح فهما و دوستدار کتاب و ... اشاره کرد و گفت: دیار علویان در طرح ملی فهما که مربوط به ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد است در چند سال، رتبه های خوبی را در کشور کسب کرد.