درخشش اعضای کانون منتظران مهدی سیمرغ در بسیج سازندگی
درخشش اعضاي کانون منتظران مهدي سيمرغ در بسيج سازندگي

درخشش اعضای کانون منتظران مهدی سیمرغ در بسیج سازندگی

سه نفر از اعضاي کانون فرهنگي هنري منتظران مهدي شهرستان سيمرغ در بسيج سازندگي به پاس فعال بودن در ساخت خانه براي محرومين اين شهرستان خوش درخشيدند.
شناسه خبر : 37484 تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۳۴

«مجید اسدی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: سه نفر ازاعضا کانون فرهنگی و هنری منتظران مهدی شهرستان سیمرغ این شهرستان به پاس ارائه خدمات بسیار به ویژه ساخت خانه برای محرومین در بسیج  سازندگی  ، تقدیر شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری منتظران مهدی سیمرغ اظهار کرد:  «عیسی هاشمی»،  فرمانده  پایگاه مقاومت شهید چمران روستای زیارکلاو «یزدان اصغری» مسئول ساخت خانه محرومین شهرستان سیمرغ و «سلمان اصغری»، مسئول پشتیبانی ساخت خانه محرومین این شهرستان که از اعضای کانون فرهنگی و هنری منتظران مهدی شهرستان سیمرغ  هستند در این مراسم تقدیر شدند و به آنها جوائزی اهدا شد.  

 

وی با اشاره به اینکه فرمانده سپاه پاسداران شهرستان سیمرغ و مدیر کمیته امداد امام خمینی(رحمت الله علیه) شهرستان سیمرغ و مسئولین استانی در این مراسم حضور داشتند، بیان کرد: کانون فرهنگی و هنری منتظران مهدی سیمرغ در سال گذشته، مشارکت در ساخت سه منزل برای نیازمندان و در شش ماه اول سال جاری، مشارکت در ساخت دو منزل برای خانواده های کم برخوردار را بر عهده دارد.

 

وی ابراز کرد: کانون فرهنگی و هنری منتظران مهدی شهرستان سیمرغ با 246 عضو در روستای زیارکلا این شهرستان واقع است و علاوه بر برگزاری برنامه در مناسبت های ملی و مذهبی، فعالیت های عام المنفعه به ویژه یاری رسانی جهت خانه نیازمندان را در دستور کار دارد.