مراسم بزرگداشت روز معلم با محوریت نقش کلیدی مشعل داران چراغ هدایت جامعه به سوی تعالی برگزار شد
مراسم بزرگداشت روز معلم با محوريت نقش کليدي مشعل داران چراغ هدايت جامعه به سوي تعالي برگزار شد
مدیر کانون شهدا مصلی فرح آباد خبر داد:

مراسم بزرگداشت روز معلم با محوریت نقش کلیدی مشعل داران چراغ هدایت جامعه به سوی تعالی برگزار شد

رضايي گفت: مراسم بزرگداشت روز معلم به همت کانون فرهنگي هنري شهدا مصلي فرح آباد با محوريت نقش کليدي مشعل داران چراغ هدايت جامعه به سوي تعالي در رسالت تعليم و تربيت و اهميت ترويج انديشه هاي ناب برگزار شد.
شناسه خبر : 37483 تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۲۳

«نجیبه رضایی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: مراسم بزرگداشت روز معلم در زینبیه شهر فرح آباد با سخنرانی «سمانه بخشیان»، کارشناس ارشد مشاور خانواده برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدا مصلی فرح آباد اظهار کرد: نقش کلیدی معلم در رسالت تعلیم و تربیت، اهمیت ترویج اندیشه های ناب، محوریت این سخنرانی بود که با استقبال خوبی، همراه بود.

رضایی، اجرای برنامه های متنوع فرهنگی  برای کودکان و نوجوانان  نظیر مسابقه ورزشی و نقاشی را از برنامه های جانبی مراسم بزرگداشت روز معلم به همت کانون فرهنگی هنری شهدا مصلی فرح آباد اعلام کرد.

وی، دیدار با مدیر و معلمین مدرسه ابتدایی دخترانه و ابتدایی مدرسه پسرانه و تقدیر از معلمین حاضر در مراسم بزرگداشت معلم با اهدای جوائز را از وظایف تمام اقشار جامعه در قبال معلمین که مشعل دار چراغ هدایت جامعه به سوی تعالی و رهانیدن از ظلمات جهل هستند، عنوان کرد و گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد برای ترویج علم و دانش، وظیفه مهمی بر عهده دارند.

  

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری شهدا مصلی فرح آباد با 908 عضو یکی از کانون های فعال در دیار علویان است که در مناسبت های ملی و مذهبی، فعالیت های متنوعی را در دستور کار دارد.