مناطق آسیب پذیر وجه مشترک برنامه‌های اوقات فراغت تابستان ستاد فهما مازندران و سازمان فرهنگی شهرداری ساری
مناطق آسيب پذير وجه مشترک برنامه‌هاي اوقات فراغت تابستان ستاد فهما مازندران و سازمان فرهنگي شهرداري ساري

مناطق آسیب پذیر وجه مشترک برنامه‌های اوقات فراغت تابستان ستاد فهما مازندران و سازمان فرهنگی شهرداری ساری

نشست مشترک سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران و مسئول سازمان فرهنگي هنري اجتماعي شهرداري ساري با محوريت اوقات فراغت تابستان 1401 برگزار شد و بر تعامل جهت غني سازي تاکيد و مناطق آسيب پذير را وجه مشترک اوقات فراغت تابستان اين دو نهاد دانستند.
شناسه خبر : 37465 تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: نشست مشترک حجت الاسلام «رجب نعمتی»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران و «احسان مرادی فر»، مسئول سازمان فرهنگی هنری اجتماعی شهرداری ساری با محوریت اوقات فراغت تابستان 1401،  ظهر امروز سه شنبه (20 اردیبهشت) در دفتر ستاد فهما دیار علویان برگزار شد.

 

حجت الاسلام نعمتی در این نشست صمیمانه طی سخنانی گفت: در سال جاری با کاهش شیوع ویروس کرونا اما با رعایت پروتکل های بهداشتی در سال جاری اوقات فراغت غنی تری را شاهد باشیم.

 

وی به هم افزایی جهت رسیدن به اهداف مشترک تاکبد کرد و افزود: کانون های شهری مربوط به حوزه کاری و فعالیت سازمان فرهنگی هنری اجتماعی شهرداری ساری می شود و امیدواریم که با تعامل ستاد فهما استان مازندران و این سازمان به خروجی های خوبی برسیم.

 

حجت الاسلام نعمتی اظهار کرد: برنامه های شاخصی از ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به استان ها فرستاده می شود و یک تعداد از برنامه را کانون های استان با توجه به نیازهای محل در دستور کار قرار می دهند.

 

وی بیان کرد: اولویت در مناطق آسیب پذیر و در سطح کانون های شهری مورد توجه ویژه قرار گیرد و با تعامل این دو نهاد به نتایج خوبی نائل شویم.

 

حجت الاسلام نعمتی با اشاره به وجود 48 آیتم در رویداد ملی فهما، ابراز کرد: شنبه های کتاب نمونه ای است که می تواند مورد توجه بیشتر به ویژه در شهر ساری شود و عوامل انگیزه و تشویقی و همچنین از ظرفیت مساجد شهرستان ساری با یاری امامان جماعت و با حضور مسئول سازمان فرهنگی هنری اجتماعی شهرداری ساری بیشتر اطلاع رسانی و معرفی شود.

 

وی گفت: نهضت مطالعه یکی از مواردی است که می  طلبد به این مهم جهت رونق بخشی فرهنگ کتاب و کتابخوانی بیش از پیش، مورد عنایت باشد.

 

حجت الاسلام نعمتی با تاکید بر فعالیت ها با پیوست مسجدی باشد، اظهار کرد: جلسه مشترک ستاد فهما مازندران و سازمان فرهنگی هنری اجتماعی شهرداری ساری با حضور شورای شهر ساری هر  فصل برگزار شود.

 

همچنین مرادی فر با اشاره به اجرای تئاتر خیابانی و گروه سرود در ساری، اظهار کرد: از این برنامه ها می توان جهت رونق بخشی فعالیت های فرهنگی و همچنین معرفی بیشتر ظرفیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد بهره لازم را برد.

 

وی بیان کرد: 9 خانه شهروندی در ساری وجود دارد  و مساجدی که در حوزه خانه های شهروندی هستند را می توان با امضا تفاهم نامه با مدیر کانون های فهما به نتایج خوب و بهره مندی از آنها برسیم.

 

مردادی فر از اعلام آمادگی سازمان فرهنگی هنری اجتماعی شهرداری ساری جهت نصب دو بنر برای معرفی فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد خبر داد.

 

گفتنی است، 169 کانون فرهنگی هنری مساجد در شهرستان ساری تاکنون تاسیس شدند که از این تعداد 73 کانون شهری هستند.