«سید باقر نبوی» از فعالین مسجدی در عرصه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی تجلیل شد
«سيد باقر نبوي» از فعالين مسجدي در عرصه هاي اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي تجليل شد
به همت کانون توفیق بهشهر:

«سید باقر نبوی» از فعالین مسجدی در عرصه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی تجلیل شد

اعضاي کانون فرهنگي هنري توفيق شهيدآباد بهشهر به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم با «سيد باقر نبوي» از فعالين مسجدي در عرصه هاي مختلف اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي، ديدار کردند و با تقديم هديه اي از زحمات او، تجليل کردند.
شناسه خبر : 37442 تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۳۰

«محمد مشهدی محمدی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای  (فهما) از استان مازندران گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری توفیق شهیدآباد بهشهر با خانواده «سید باقر نبوی»، دیدار و نشست صمیانه ای داشتند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری توفیق شهیدآباد بهشهر اظهار کرد: این دیدار به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم و گرامیداشت دانش آموز شهید «سید قربان نبوی» از شهدای هشت سال دفاع مقدس درعملیات فاو و شهید «رحیم کابلی» از شهدای خانطومان، مدافع حرم عمه سادات حضرت زینب(س) صورت گرفت.

 

وی بیان کرد: «سید باقر نبوی» از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، معلم بازنشسته، کارآفرین، تولیدکننده ماسک، هیئت مدیره شرکت تعاونی عسل و موسس مجموعه تفریحی هتو در شهرستان بهشهر است که افراد بسیاری به همت این عضو کانون فرهنگی هنری توفیق شهیدآباد بهشهر، مشغول به کار شدند.

 

مشهدی محمدی ابراز کرد: ماسک های رایگان از «سید باقر نبوی» برای برپایی مراسم های ملی و مذهبی و مدارس شهیدآباد بهشهر دریافت کردم و در حقیقت این فعال مسجدی در اشاعه ارزش ها و ارتقای سطح دانش جامعه، نقش مهمی دارد.

مشهدی محمدی با اشاره به تقدیم هدیه ای به پاس زحمات سید باقر نبوی، تصریح کرد: این فعال مسجدی در زمینه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به اعضای شرکت کننده کانون فرهنگی هنری شهیدآباد بهشهر در این دیدار، ماسک هدیه کرد.

 

وی گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری توفیق شهیدآباد بهشهر برخود می بالند که در روستای شهیدآباد بهشهر با 52 آلاله، فعالیت دارد.