جشن قرآن آموزان کودک و نوجوان به همت کانون جوادالائمه سوادکوه شمالی برگزار شد
جشن قرآن آموزان کودک و نوجوان به همت کانون جوادالائمه سوادکوه شمالي برگزار شد
با اجرای برنامه های قرآنی در قالب هنر؛

جشن قرآن آموزان کودک و نوجوان به همت کانون جوادالائمه سوادکوه شمالی برگزار شد

جشن قرآن آموزان کودک و نوجوان به همت کانون فرهنگي هنري جوادالائمه شهرستان سوادکوه شمالي با اجراي برنامه هاي متنوع قرآني در قالب هنر با استقبال علاقه مندان به کلام وحي و حضور مسئولين شهرستان برگزار شد.
شناسه خبر : 37427 تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۰۸

«مرتضی زارع» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: جشن برای قرآن آموزان امروز یکشنبه (18 اردیبهشت) به همت کانون فرهنگی هنری شهید جوادالائمه سوادکوه شمالی به میزبانی دارالقرآن شهید فاتحی وابسته به آموزش و پرورش برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه سوادکوه شمالی افزود: این برنامه با اجرای برنامه های متنوع قرآنی در قالب هنر نظیر تلاوت آیت الکرسی و شعرخوانی معنای سوره حمد به صورت شعر با استقبال خوب علاقه مندان به کلام وحی همراه بود.

 

زارع اظهار کرد: «حوریه جمشیدی» از مربیان دارالقرآن آموزش و پرورش به آموزش قرآن آموزان کودک و نوجوان پرداخت.

وی بیان کرد:  کلاس برای قرآن آموزان با اهدای جایزه، بسته های فرهنگی، برنامه های ورزشی نظیر دارت، نقاشی و طناب کشی برای جذب هر چه بیشتر آینده سازان جامعه به فراگیری معجزه پیامبر خاتم، حضرت محمد مصطفی(ص) اجرا شد.

 

زارع با اشاره به اینکه انس کودکان و نوجوانان به کلام وحی و پرورش نیروهای متعهد و ارزشی از مهم ترین اهادف برگزاری کلاس برای قرآن آموزان با مشارکت دارالقرآن شهید فاتحی وابسته به آموزش و پرورش جهت بود، تصریح کرد: جشن پایان دوره با حضور خانواده ها و محمودی، معاون اداره آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه شمالی و عباسی، مدیر دارالقرآن این اداره و جمشیدی، مسئول بسیج فرهنگیان همراه بود.  

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری جوادالائمه سوادکوه شمالی با 135 عضو یکی از کانون های فعال است که در فهما 1400 با کسب 12 هزار و 40 امتیاز توانست در رواق ترنج، مقام نخست استانی را به خود اختصاص دهد.