نونهالان فعال در برنامه‌های ماه رمضان کانون محمد رسول الله گلوگاه تجلیل می‌شوند
نونهالان فعال در برنامه‌هاي ماه رمضان کانون محمد رسول الله گلوگاه تجليل مي‌شوند
با مشارکت ستاد فهما مازندران؛

نونهالان فعال در برنامه‌های ماه رمضان کانون محمد رسول الله گلوگاه تجلیل می‌شوند

نونهالان فعال در برنامه هاي ماه رمضان کانون محمد رسول الله مسجد امام حسين گلوگاه با مشارکت ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران بعد از نماز عيد سعيد فطر با اهداي جايزه و لوح تقدير تجليل مي شوند.
شناسه خبر : 37360 تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۷

«صالح نجفی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله مسجد امام حسین گلوگاه در ماه مبارک رمضان برنامه های متعدد قرآنی، فرهنگی، ورزشی و ... را در دستور کار قرار داد.

مدیر کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله مسجد امام حسین گلوگاه اظهار کرد: تهیه و توزیع 200 بسته معیشتی در سه مرحله بین نیازمندان محل با تاسی از بزرگان دین یکی از فعالیت های این کانون در ماه رمضان سال جاری بود.

وی بیان کرد: برگزاری کلاس آموزش قرآن شامل تجوید، روخوانی و روانخوانی ویژه نونهالان در کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله مسجد امام حسین گلوگاه یکی از فعالیت های دیگر این کانون در ماه ضیافت الهی به شمار می آید که بعد از نماز عید سعید فطر از شرکت کنندگان در این کلاس و همچنین نونهالان شرکت کننده در مراسم های فرهنگی مسجد با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران به همراه اهدای جایزه و لوح تقدیر توسط ستاد فهما دیار علویان تجلیل می شوند.

نجفی ابراز کرد: تیم والیبال کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله مسجد امام حسین گلوگاه در جام رمضان این شهرستان شرکت و رتبه نخست را کسب کرد و همچنین آغاز آموزش کشتی در ماه مهمانی خدا یکی از فعالیت های دیگر این کانون به شمار می آید که همچنان تداوم دارد.

وی، شرکت در راهپیمایی روز قدس، دسته روی در سالروز شهادت امام علی با حضور حجت الاسلام «عباس رعیت»، امام جماعت کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله مسجد امام حسین گلوگاه را از جمله برنامه های دیگر این کانون در ماه مهمانی خدا برشمرد و تصریح کرد: این کانون با 156 عضو در روستای تیرتاش گلوگاه واقع است که در مناسبت های مختلف وهمچنین فعالیت های عام المنفعه، برنامه های ویژه با مشارکت پایگاه بسیج و شورای اسلامی این روستا دارد.