تبلور همدلی در فعالیت‌های رمضانی کانون معراج ارطه/از اهدا خون تا برگزاری مسابقه قرآن
تبلور همدلي در فعاليت‌هاي رمضاني کانون معراج ارطه/از اهدا خون تا برگزاري مسابقه قرآن

تبلور همدلی در فعالیت‌های رمضانی کانون معراج ارطه/از اهدا خون تا برگزاری مسابقه قرآن

چماني گفت: کانون فرهنگي هنري معراج مسجد رسول اکرم (ص) در ماه ضيافت الهي برنامه هاي متنوعي نظير اهداي خون تا برگزاري مسابقات قرآني را تدارک ديده است.
شناسه خبر : 37356 تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۴۳

«زین الله چمانی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری معراج مسجد رسول اکرم ارطه در ماه ضیافت الهی برنامه های متنوعی را جهت انس و الفت با پروردگار در دستور کار قرار داد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری معراج مسجد رسول اکرم ارطه افزود: اهدا خون توسط بچه مسجدی ها یکی از فعالیت های این کانون در ماه مبارک رمضان بود که خون، این مایع حیاتی را به اشخاصی که نیازمند دریافت آن هستند در اتوبوس سیار اهدای خون در نزدیک مسجد رسول اکرم در این ماه مبارک تقدیم کردند.

 

وی اظهار کرد: برگزاری مسابقه قرآن در سطوح مختلف تحصیلی شهر ارطه در مسجد رسول اکرم یکی از فعالیت های دیگر کانون فرهنگی هنری معراج مسجد رسول اکرم جهت انس بیشتر با کلام وحی در ماه مهمانی خدا به شمار می آید.

 

چمانی بیان کرد: اجرای سرود در پارک ولیعصر قائمشهر توسط گروه سرود «شهید سعدالله چمانی»  کانون فرهنگی هنری معراج مسجد رسول اکرم ارطه یکی دیگر از برنامه های این کانون در ماه مبارک رمضان بود.

 

وی با اشاره به مراسم اهدا جوائز به برترین های مسابقه قرآن و تجلیل از جزخوانی قرآن مسجد رسول اکرم ارطه، ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری معراج مسجد رسول اکرم ارطه در روستای جوجاده شهرستان قائمشهر واقع است و در مناسبت های مختلف، برنامه های متنوعی را انجام می دهد.