جشن شکرانه ماه رمضان اعضای کانون های فهما مازندران در نماز عید فطر شکوفا می شود
جشن شکرانه ماه رمضان اعضاي کانون هاي فهما مازندران در نماز عيد فطر شکوفا مي شود

جشن شکرانه ماه رمضان اعضای کانون های فهما مازندران در نماز عید فطر شکوفا می شود

اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران به شکرانه يک ماه عبوديت خالق بي همتا، عيد سعيد فطر را جشن مي گيرند و در نماز اين عيد با شکوه تمام شرکت مي کنند.
شناسه خبر : 37337 تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۳۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران همچون سایر روزه داران به پاس یک ماه عبودیت خالق بی همتا، عید سعید فطر را جشن می گیرند و در نماز این عید با شکوه تمام شرکت می کنند و سجده شکر به جا می آورند.

 

حجت الاسلام «ذکر الله محمدی فر»، مدیر کانون فرهنگی هنری طلیعه نور جویبار با اشاره به برگزاری نماز جماعت به همراه    سخنرانی، قرائت یک جزء کلام وحی، بیان احکام و مسائل شرعی، قرائت دعاهای مختلف نظیر افتتاح و جوشن، عیادت از بیماران، شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس در ماه مهمانی خدا از برپایی نماز عید سعید فطر با  اهدا جوائز به فعالین در نماز جماعت و برنامه های این کانون در این ماه مبارک خبر داد.

 

حجت الاسلام «صادق خداوردیان»، مدیر کانون جان نثاران ولایت توساکله تنکابن ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر از برپایی جزخوانی قرآن، بیان احکام، تلاوت کلام وحی،  سخنرانی، برگزاری مسابقه احکام و احادیث برای نوجوانان، شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس و ... در ماه رمضان توسط این کانون خبر داد و اظهار کرد: نماز عید فطر با اهدای جایزه به 16 نوجوان شرکت کننده در مسابقه احکام و احادیث برپا می شود و همچنین این آِنده سازان جامعه به همت این کانون به زیارت امام رضا مشرف خواهند شد.

 

«مرتضی حسین زاده»، مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی محمودآباد گفت: برنامه های متنوعی نظیر برگزاری یادواره شهدا، جزء خوانی قرآن و شرکت در راهپیمایی روز قدس از جمله فعالیت های این کانون در ماه مبارک رمضان سال جاری بود که اعضای این کانون در نماز عید فطر شرکت فعالی خواهند داشت و هدایایی به نونهالان و نوجوانان شرکت کننده در  برنامه های فرهنگی، هنری و عقیدتی این کانون بعد از نماز اهدا خواهد شد.

 

«سید حسین حسینی»، مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه نور اظهار کرد: اجرای نمایش خیابانی در ماه رمضان و روز قدس به همراه شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، برنامه شبی با قرآن، برگزاری یادواره شهدا و برپایی نماز عید سعید فطر از فعالیت های این کانون در ماه ضیافت الهی سال جاری بود که در صورت مساعد بودن هوا اجرای نمایش خیابانی در فضای باز در عید فطر به همت این کانون اجرا خواهد شد.

 

گفتنی است، کانون های فرهنگی هنری دیگر مساجد دیار علویان، فعالیت های مختلفی را در ماه ضیافت الهی داشتند و علاوه بر شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، نماز عید سعید فطر را باشکوه خاصی اقامه می کنند و عاقبت بخیری و قبولی طاعات و عبادات در ماه مهمانی خدا، تداوم مسیر تهذیب نفس و عمل به کلام وحی را از پروردگار مسئلت می کنند.