300 مرکز نیکوکاری در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران تشکیل می شود
300 مرکز نيکوکاري در کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران تشکيل مي شود
سرپرست ستاد فهما مازندران:

300 مرکز نیکوکاری در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران تشکیل می شود

حجت الاسلام نعمتي از تشکيل 300 مرکز نيکوکاري در کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران با هدف دستگيري از نيازمندان محلات استان تشکيل مي شود.
شناسه خبر : 37335 تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۲۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: حجت الاسلام «رجب نعمتی»، در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری مساجد مازندران در مسجد امام رضا (ع) آمل گفت: 300 مرکز نیکوکاری در کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران  با هدف دستگیری از نیازمندان محلات استان تشکیل می شود.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: تفاهم نامه بین ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران و اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان امضا شده تا از ظرفیت مساجد برای رفع نیاز محرومین استفاده لازم صورت گیرد.

 

وی بیان کرد: از روستای جواهرده شهرستان رامسر در غربی ترین نقطه استان مازندران تا روستای متکازین شهرستان گلوگاه در شرقی ترین نقطه این استان، زنجیره انسانی وجود دارد که عناصر تایرگذار این محلات ازارکان کانون های فرهنگی هنری هستند و این تشکل، بازویی قوی برای کمیته امداد  می تواند باشد.

 

حجت الاسلام نعمتی با اشاره به اینکه در آینده ای  نزدیک هر یک از کانون های مساجد استان به یک مرکز نیکوکاری تبدیل می شود، ابراز کرد:  شناسایی نیازمندان و آمایش محلات که از اهداف مراکز نیکوکاری است از سالیان گذشته توسط ه کانون های فرهنگی هنری مساجد، تشکیل شد و کمیته امداد امام خمینی (رحمت الله علیه) از ظرفیت این کانون ها برای ادامه فعالیت مراکز نیکوکاری می تواند به خوبی استفاده کند.