کلاس اخلاق ویژه نوجوانان و جوانان به همت کانون شهدا الیمون جویبار برگزار شد
کلاس اخلاق ويژه نوجوانان و جوانان به همت کانون شهدا اليمون جويبار برگزار شد
در ماه رمضان صورت پذیرفت؛

کلاس اخلاق ویژه نوجوانان و جوانان به همت کانون شهدا الیمون جویبار برگزار شد

کلاس اخلاق به همت کانون فرهنگي هنري شهدا اليمون جويبار در ماه مبارک رمضان با حضور يکي از مدرسين دانشگاه با محوريت مسائل جوانان و نوجوانان برگزار شد.
شناسه خبر : 37329 تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۳۹

«سید صالح موسوی نژاد» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کلاس اخلاق به همت کانون فرهنگی هنری شهدا الیمون جویبار در ماه مبارک رمضان با حضور «حمید نیکومقام»، یکی از مدرسین دانشگاه با محوریت مسائل جوانان و نوجوانان و با استقبال آینده سازان جامعه برگزار شد.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدا الیمون جویبار اظهار کرد: تشکيل کلاس تفسير قرآن کريم توسط «حمید نیکومقام» از مدرسین دانشگاه یکی دیگر از برنامه های این کانون در ماه ضیافت الهی بعد از نمازجماعت با هدف ترویج فرهنگ و معارف قرآنی و آشنایی با مفاهیم نورانی کلام وحی به شمار می‌آید.

 

موسوی نژاد بیان کرد: مراسم عزاداري شهادت امام علي و شب قدر در کانون فرهنگی هنری شهدا الیمون جویبار برگزار و نوای «لبیک یا علی» و «حیدر، حیدر» در این کانون طنین انداز شد.

 

وی ابراز کرد: شرکت اعضای کانون فرهنگی هنری شهدا الیمون جویبار در راهپیمایی روز قدس و هم صدا شدن با مردم دیگر جهت آزادی قدس شریف یکی دیگر از برنامه های این کانون در آخرین جمعه ماه رمضان بود.

 

موسوی نژاد برپایی و شرکت در نماز عید سعید فطر را از جمله فعالیت های دیگر کانون فرهنگی هنری شهدا الیمون شهرستان جویبار برشمرد و تصریح کرد: این کانون با 130 عضو در روستای الیمون دهستان حسن رضا این شهرستان واقع است.