مشق همدلی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران در ماه ضیافت الهی
مشق همدلي در کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران در ماه ضيافت الهي

مشق همدلی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران در ماه ضیافت الهی

کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران با تهيه و توزيع سبدهاي کمک معيشتي بين خانواده هاي کم برخوردار، همدلي و کمک به همنوع را به تاسي از بزرگان دين به ويژه امام علي در ماه مبارک رمضان مشق کردند.
شناسه خبر : 37141 تاریخ انتشار : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۲۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در ماه مبارک رمضان برنامه های متنوعی را در دستور کار قرار دادند که یکی از این فعالیت ها، تهیه وتوزیع سبدهای کمک معیشتی بین خانواده های کم برخوردار است که این اقدام خداپسندانه و همدلی و کمک به همنوع را به تاسی از بزرگان دین به ویژه امام علی را در این ماه ضیافت الهی انجام می دهند.

«سید جواد حیدری»، مدیر کانون فرهنگی هنری شهید عینعلی قنبریان روستای گلیرد جویبار اظهار کرد: بسته های کمک معیشتی به مبلغ  85 میلیون ریال به نیازمندان محل شامل برنج، گوشت، ماکارونی، سویا و ... در ماه ضیافت الهی به منزل نیازمندان اهدا شد.

 

«محمدعلی باقری»، مدیر کانون فرهنگی وهنری زینبیه نکا با اشاره به اینکه همایش همدلی و نیکو کاری  در ماه رمضان  توسط این کانون انجام شد، افزود: این همایش به مبلغ  بیش از 200 میلیون ریال با همت خیرین ونیکوکاران تهیه و بین نیازمندان و محرومان توزیع  شد.

 

«نجیبه رضایی»، مدیر کانون فرهنگی هنری شهدا مصلی فرح آباد از توزیع گوشت گرم و ۳۲ بسته معیشتی به مبلغ ۱۳ میلیون تومان در ماه ضیافت الهی  بین خانواده های کم برخوردار خبر داد.

 

«سیف الله مختاری»، مدیر کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم مسجد فاطمه الزهرا (س) دهستان عزیزک بابلسر گفت: توزیع گوشت به مناسبت ماه مبارک رمضان برای نیازمندان و دستگیری از آنها جهت رونق بخشی سفره خانواده های کم برخوردار به همت این کانون صورت گرفت.

 

«مرتضی آهنگری»، مدیر کانون فرهنگی هنری ثقلین مسجد سجادیه قائمشهر با اشاره به اینکه از شروع ماه مبارک تاکنون تعداد 60 بسته کمک مومنانه ومرغ و تعداد 50 برگ بن خرید کالا هر بن به مبلغ دو میلیون ریال تحویل نیازمندان از طریق  کانون و پایگاه شهید کلامی مسجد سجادیه شد، تصریح کرد: دستگیری از خانواده های کم برخودار از آغاز شیوع ویروس کرونا تداوم دارد.

  

گفتنی است، کانون های فرهنگی هنری مساجد دیگر دیار علویان نیز در ماه مهمانی خدا به یاری خانواده های کم برخوردار شتافتند و کمک به همنوع در طول سال نیز ادامه دارد چرا که مدیران و اعضای کانون های فهما این دیار بر این باور هستند که اجر این کمک ها علاوه بر ثواب در جهان آخرت در زندگی دنیوی نیز تاثیرگذار است و برکات بسیاری دارد.