ضرورت توجه کانون‌های مساجد به رهنمود رهبری نسبت به تبدیل «هر مسجد به یک پایگاه قرآنی»
ضرورت توجه کانون‌هاي مساجد به رهنمود رهبري نسبت به تبديل «هر مسجد به يک پايگاه قرآني»
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قائمشهر تاکید کرد:

ضرورت توجه کانون‌های مساجد به رهنمود رهبری نسبت به تبدیل «هر مسجد به یک پایگاه قرآنی»

مدانلو با اشاره تاکيد مقام معظم رهبري نسبت به تبديل «هر مسجد به يک پايگاه قرآني» اظهار کرد: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد بايد در اين عرصه با رويکردي جدي فعاليت کنند.
شناسه خبر : 37118 تاریخ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۴۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان مازندران: کانون های فرهنگی هنری مساجد منتخب شهرستان قائمشهر در سومین رویداد ملی فهما با حضور حجت الاسلام «رجب نعمتی»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون مساجد مازندران، «جواد مولایی»، فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان در همایش مسجد و جهاد تبیین همراه با برگزاری محفل انس با قرآن در حسینیه شهدا تکریم شدند.

 

«عیسی مدانلو»، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قائمشهر نیز در این برنامه طی سخنانی گفت: 116 کانون فرهنگی هنری مساجد در شهرستان قائمشهر تاکنون تشکیل شدند که با ظرفیت خوب در مساجد، فعالیت های خوبی را از آنها شاهد بودیم.

 

وی افزود: از 13 کانون فرهنگی هنری مساجد منتخب در سومین رویداد ملی فهما در استان مازندران، چهار کانون از شهرستان قائمشهر بودند که بیانگر تلاش بسیار آنها است که توانستند چنین رتبه هایی را کسب کنند و حتی در رواق های مختلف در کشور صاحب کسب رتبه های خوبی شدند.

 

مدانلو اظهار کرد: با توجه به سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در جمع قاریان در ماه مبارک رمضان سال جاری که به تبدیل «هر مسجد به یک پایگاه قرآنی» تاکید کردند و این مهم را کانون های فرهنگی هنری مساجد به آن در عمل، عنایت ویژه دارند.

 

وی به هم افزایی مدیران در سطح شهرستان قائمشهر نظیر اداره تبلیغات اسلامی، اداره اوقاف و امورخیریه اشاره کرد و گفت: این هم افزایی موجب برکات بسیاری شده است و همچنین با کمک های امام جماعت، پایگاه های بسیج و ... می توان شاهد خروجی ها خوب در سطح کشور باشیم.

 

مدانلو به ضرورت هویت سازی و جریان سازی در سطح ملی حتی بین المللی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان قائمشهر برای رسیدن به رتبه های خوب در سال 1401 تاکید کرد و افزود: از ظرفیت های خوب کانون های مساجد باید به خوبی بهره گرفت.

 

گفتنی است، این برنامه با تلاوت قاریان کلام وحی، اجرای گروه تواشیح و اهدای جوائز به مدیران کانون های مساجد منتخب شهرستان قائمشهر در فهما 1400 و همچنین اشخاص ممتاز در مسابقه قرآنی مدهامتان همراه بود که با استقبال گسترده اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان قرار گرفت.