کانون‌های مساجد منتخب قائمشهر در فهما 1400 تقدیر شدند
کانون‌هاي مساجد منتخب قائمشهر در فهما 1400 تقدير شدند
در قالب برگزاری همایش مسجد و جهاد تبیین؛

کانون‌های مساجد منتخب قائمشهر در فهما 1400 تقدیر شدند

از کانون‌هاي مساجد منتخب شهرستان قائمشهر در فهما 1400 با حضور تني چند از مسئولان اين شهرستان در همايش مسجد و جهاد تبيين، تقدير به عمل آمد.
شناسه خبر : 37116 تاریخ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۳۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: کانون های فرهنگی هنری مساجد منتخب شهرستان قائمشهر در سومین رویداد ملی فهما با حضور سرپرست ستاد فهمای استان، فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان در همایش مسجد و جهاد تبیین همراه با برگزاری محفل انس با قرآن در حسینیه شهدا تکریم شدند.

 

حجت الاسلام «رجب نعمتی»، در این برنامه باشکوه طی سخنانی ضمن خیر مقدم گویی به حاضرین از کسب دو سال پیاپی شهرستان قائمشهر به عنوان شهرستان نمونه در کشور در زمینه کسب رتبه های برتر در فهما ابراز خرسندی کرد.

 

 سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: از مدیران شهرستان قائمشهر به ویژه «عیسی مدانلو»، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان و همچنین مدیران فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد باید قدردانی شود که با همت خود در کشور خوش درخشیدند.

 

حجت الاسلام نعمتی بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان قائمشهر در رواق های همدلی، فناوری و کارآفرینی سومین رویداد ملی فهما، رتبه های خوبی را در کشور به خود اختصاص دادند که تمام آنها بیانگر تلاش آنها است.

 

وی به ظرفیت گسترده در کانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و گفت: کانون های مساجد با برنامه های مختلف هنری، اجتماعی، قرآنی، فرهنگی و ...، نقش تاثیرگذار و مهمی در جامعه دارند.

 

حجت الاسلام نعمتی ابراز کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران همانند کانون های مساجد دیگر در سطح کشور، فعالیت های مختلفی در ماه مبارک رمضان تدارک دیدند تا از برکات این ماه به خوبی استفاده شود.

 

گفتنی است، این برنامه با تلاوت قاریان کلام وحی، اجرای گروه تواشیح و اهدای جوائز به مدیران کانون های مساجد منتخب شهرستان قائمشهر در فهما 1400 و همچنین اشخاص ممتاز در مسابقه قرآنی مدهامتان همراه بود که با استقبال گسترده اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان قرار گرفت.