نماینده ولی فقیه در مازندران از غرفه ستاد فهمای استان در نمایشگاه قرآن و عترت بازدید کرد
نماينده ولي فقيه در مازندران از غرفه ستاد فهماي استان در نمايشگاه قرآن و عترت بازديد کرد

نماینده ولی فقیه در مازندران از غرفه ستاد فهمای استان در نمایشگاه قرآن و عترت بازدید کرد

نماينده ولي فقيه در مازندران با حضور مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي و سرپرست ستاد فهما استان از غرفه ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد ديار علويان در نمايشگاه قرآن و عترت استان بازديد کرد.
شناسه خبر : 37098 تاریخ انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: نمایشگاه قرآن و عترت استان مازندران از عصر روز گذشته یکشنبه (5 اردیبهشت) در ساری، میدان امام خمینی(رحمت الله علیه)، مجتمع فرهنگی هنری ارشاد، سالن سلمان هراتی آغاز به کار کرد.

 

 

بر اساس این گزارش: آیت الله «محمدباقر محمدی لایینی»، نماینده ولی فقیه در مازندران با حضور «عباس زارع»، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و حجت الاسلام «رجب نعمتی»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران  و مسئولین دیگر از غرفه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد دیار علویان در نمایشگاه قرآن و عترت استان بازدید کرد.

 

بر پایه این گزارش: دستاوردهای متنوع کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در نمایشگاه قرآن و عترت استان جهت بازدید علاقه مندان به نمایش در آمد تا اقشار مختلف مردم با فعالیت های مختلف هنری، اجتماعی، قرآنی، فرهنگی و ... از نزدیک آشنا شوند.

 

گفتنی است، نمایشگاه قرآن و عترت مازندران تا 10 اردیبهشت دائر است و علاقه مندان به کلام وحی می توانند از  ساعت ۱۶ تا ۲۳ از این نمایشگاه بازدید کنند.