استقبال نسل جوان از محفل انس با قرآن و جلسات خاطره‌گویی شهدای اردیبهشت مقاومت
استقبال نسل جوان از محفل انس با قرآن و جلسات خاطره‌گويي شهداي ارديبهشت مقاومت
مدیر کانون پیامبر اعظم لاریم جویبار خبر داد:

استقبال نسل جوان از محفل انس با قرآن و جلسات خاطره‌گویی شهدای اردیبهشت مقاومت

نبوي گفت: اقشارمختلف مردم به ويژه آينده سازان جامعه از محفل انس با قرآن همراه با با ياد و خاطره شهداي لاريم و شهداي ارديبهشت مقاومت(کربلاي خانطومان) که به همت کانون پيامبر اعظم لاريم برگزار شد استقبال گسترده اي داشتند.
شناسه خبر : 37072 تاریخ انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۴۷

«سید میثم نبوی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: اقشارمختلف مردم به ویژه جوانان و نوجونان به عنوان آینده سازان جامعه از محفل انس با قرآن همراه با با یاد و خاطره شهدای لاریم و شهدای اردیبهشت مقاومت(کربلای خانطومان) استقبال گسترده ای داشتند.

مدیر کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم لاریم جویبار افزود: قرائت، حفظ خوانی، اجرای گروه تواشیح و برگزاری مسابقه فرهنگی از برنامه های دیگر این برنامه بودند که با حضور پرشور مومنین در مسجد اعظم لاریم توسط نمازگزاران مسجد اعظم و صاحب الزمان لاریم با همکاری آستانه مبارکه پیرعلم و کانون فرهنگی و هنری پیامبر اعظم و اداره اوقاف شهرستان جویبار برگزار شد.

وی اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم لاریم جویبار، برنامه های متنوعی را در ماه ضیافت الهی جهت انس با پروردگار تدارک دیده است و حضور گسترده آینده سازان جامعه در این برنامه ها، نوید خوبی را برای جامعه دارد.