دستاوردهای کانون‌های مساجد مازندران در نمایشگاه قرآن و عترت استان به نمایش در می‌آید
دستاوردهاي کانون‌هاي مساجد مازندران در نمايشگاه قرآن و عترت استان به نمايش در مي‌آيد
سرپرست ستاد فهما استان مازندران خبر داد:

دستاوردهای کانون‌های مساجد مازندران در نمایشگاه قرآن و عترت استان به نمایش در می‌آید

حجت الاسلام نعمتي با اشاره به برپايي غرفه توسط ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران، گفت: دستاوردهاي متنوع کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران در نمايشگاه قرآن و عترت استان جهت بازديد علاقه مندان به نمايش در مي آيد.
شناسه خبر : 37069 تاریخ انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۰۸

حجت الاسلام «رجب نعمتی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: نمایشگاه قرآن و عترت مازندران از امروز (4 اردیبهشت) تا (10 اردیبهشت) به مدت یک هفته دایر می شود که دستاوردهای متنوع کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در نمایشگاه قرآن و عترت استان جهت بازدید علاقه مندان به نمایش در می آید.

 

وی با اشاره به برپایی غرفه توسط ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در نمایشگاه قرآن و عترت استان، افزود: کانون های مساجد دیار علویان در برنامه های قرآنی بسیار فعال هستند که برپایی بیش از یکهزار محفل انس با کلام وحی در ماه رمضان، ساخت نرم افزارهای قرآنی، برگزاری مسابقات از معجزه پیامبر خاتم، برگزاری سرودهای مذهبی و قرآنی، طرح تلاوت نور، تفسیر قرآن و درخشش فعالین کانون های مساجد در مسابقات قرآنی نظیر مدهامتان تنها مواردی از این دستاوردهای ارزشمند و ارزشی به شمار می آیند.

 

حجت الاسلام نعمتی بیان کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران  برای کودکان و نوجوانان برنامه هایی با محوریت قرآن و عترت در نمایشگاه قرآن وعترت مازندران تدارک دیده است تا آینده سازان جامعه با کانون های فرهنگی هنری مساجد و فرهنگ قرآنی و اهل بیت عصمت و طهارت آشنا شوند.

 

وی با بیان اینکه زمان بازدید از این نمایشگاه  از ساعت ۱۶ تا ۲۳ است، ابراز کرد: علاقه مندان جهت بازید از غرفه و نمایشگاه قرآن می توانند به ساری، میدان امام خمینی(رحمت الله علیه)، مجتمع فرهنگی هنری ارشاد، سالن سلمان هراتی مراجعه کنند.