محفل انس با قرآن در مسجد جامع اسیکلا پازوار بابلسر برپا شد
محفل انس با قرآن در مسجد جامع اسيکلا پازوار بابلسر برپا شد
به همت کانون پنج تن آل عبا:

محفل انس با قرآن در مسجد جامع اسیکلا پازوار بابلسر برپا شد

محفل انس با قرآن در مسجد جامع اسيکلا پازوار بابلسر به همت کانون فرهنگي هنري پنج تن آل عبا مسجد شهدا قادي محله اين شهرستان با استقبال علاقه مندان به کلام وحي به همراه اجراي گروه تواشيح برگزار شد.
شناسه خبر : 37011 تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۲۸

«علی اصغر محمودی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: محفل انس با قرآن کریم به سرپرستی خودم با استقبال علاقه مندان به کلام وحی درمسجد جامع اسیکلا پازوار و با حضور قاریان برتر کشوری و استانی و شهرستانی نظیر غفاری، شیدائی، شالیکاری و ذبیح تبار ونوجوانان قاری و حافظان قرآن مجید به همراه خانواده‌های خادمان قرآن برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری پنج تن آل عبا مسجد شهدا قادی محله بابلسر اظهار کرد: این محفل نورانی با اجرای زیبای برنامه گروه تواشیح و انجام مسابقه حفظ قرآن نوجوانان قرآنی و تقدیم هدایا به میزبانی فتاح محسن‌زاده، قاری و حافظ قرآن مجید که ۹سال سن دارد و هئیت امناء مسجد جامع اسیکلا و مردم محل صورت گرفت.

 

وی تصریح کرد: برگزاری محفل های انس با کلام وحی به همت کانون فرهنگی هنری پنج تن آل عبا مسجد شهدا قادی محله بابلسر در مساجد دیگر جهت انس با انس و الفت با معجزه پیامبر خاتم صورت می گیرد چرا که الفت با قرآن در ماه رمضان بسیار سفارش شده است.

 

محمودی بیان کرد: افطار دهی و دادن سحر در (21 ماه رمضان) به همت کانون فرهنگی هنری پنج تن آل عبا مسجد شهدا قادی محله بابلسر انجام می شود که این یکی از فعالیت های دیگر این کانون در ماه ضیافت الهی به شمار می آید.