بازدید سرپرست ستاد فهما استان مازندران از مسابقات ویژه رمضان در کانون شهید سید عباس موسوی قائمشهر
بازديد سرپرست ستاد فهما استان مازندران از مسابقات ويژه رمضان در کانون شهيد سيد عباس موسوي قائمشهر

بازدید سرپرست ستاد فهما استان مازندران از مسابقات ویژه رمضان در کانون شهید سید عباس موسوی قائمشهر

سرپرست ستاد فهما استان مازندران به همراه تعدادي از مسئولين شهرستاني از سلسله مسابقات علمي، فرهنگي و ورزشي کانون شهيد «سيد عباس موسوي» قائمشهر که به مناسبت ماه رمضان برگزار مي‌شود، بازديد کردند.
شناسه خبر : 36981 تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۴۹

«مهدی دارابی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: مسابقه حضوری علمی فرهنگی ورزشی ویژه ماه مبارک رمضان به همت کانون فرهنگی هنری شهید سید عباس موسوی قائمشهر به مناسبت اولین ماه مبارک رمضان قرآن قرن پانزدهم در 27 فروردین در حسینیه  ۷۲ تن شهید بهشتی محله این شهرستان آغاز شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید سید عباس موسوی قائمشهر اظهار کرد: سوالات این مسابقه بصورت تستی، تشریحی، سمعی بصری، راجع به اطلاعات عمومی، هوش، مذهبی، علمی، ورزشی، سرگرمی برنامه ریزی شده که سوالات مذهبی شامل، تاریخ اسلام، احکام و پانزده سوره آخر قرآن مجید است و سوالات هوش نیز شامل معماها، ریاضی ساده، چیستان، ضرب المثل، تصویرشناسی و... است که مسابقات هرشب به جز شب های مبارک قدر راس ساعت 21 و 30 دقیقه در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: حجت الاسلام «رجب نعمتی»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران، «علیرضا مومنی خنکدار»، کارشناس مسئول امور ساماندهی و شبکه سازی این ستاد، «فرشید قدیمی»، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر و تعدادی از مسئولین دیگر شهرستان با حضور حجت الاسلام «جواد علیپور»، امام جماعت مسجد 72 تن از مسابقه حضوری علمی فرهنگی ورزشی ویژه ماه مبارک رمضان کانون فرهنگی هنری شهید سید عباس موسوی قائمشهر بازدید و این کانون را برای ادامه برنامه های ارزشی در این ماه مبارک که موجب جذب جوانان و نوجوانان و اقشار مختلف مردم به مسجد شد را تشویق کردند.

دارابی با اشاره به اینکه علاوه بر اجرای مسابقات فرهنگی، کارهای ورزشی نظیر پینگ پنگ و دارت در داخل فضای کانون فرهنگی هنری شهید سید عباس موسوی قائمشهر صورت می گیرد، ابراز کرد: این کانون با یاری دوستان و هم محلی ها، هیئت امنای کانون برای روزهای پنج شنبه و جمعه با هماهنگی و همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر، مسابقات ورزشی در همه سطوح و در رشته های والیبال، فوتبال و بدمینتون جهت غنی سازی اوقات فراغت، کلید دبستان شهید احمدپور را گرفت و این برنامه ها در این مدرسه اجرایی خواهد شد.