فعالیت‌های کانون محبان اهل بیت محمودآباد در ماه رمضان/ از برپایی محفل انس با قرآن تا اجرای نمایش خیابانی «حراج»
فعاليت‌هاي کانون محبان اهل بيت محمودآباد در ماه رمضان/ از برپايي محفل انس با قرآن تا اجراي نمايش خياباني «حراج»

فعالیت‌های کانون محبان اهل بیت محمودآباد در ماه رمضان/ از برپایی محفل انس با قرآن تا اجرای نمایش خیابانی «حراج»

کانون فرهنگي هنري محبان اهل‌بيت مسجد فاطمه الزهرا (س) محمودآباد در ماه رمضان فعاليت هاي متنوعي قرآني و هنري نظير برپايي محفل انس با قرآن تا اجراي نمايش خياباني «حراج» را در دستور کار قرار داد.
شناسه خبر : 36979 تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۴۵

«علی اکبر غلامپور» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی محبان اهلبیت مسجد فاطمه الزهرا (س) محمودآباد برنامه های متنوع هنری، قرآنی و ... را برای ماه مبارک رمضان در دستور کار دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی محبان اهلبیت مسجد فاطمه الزهرا (س) محمودآباد اظهار کرد: برپایی محفل انس با قرآن در شب 21 ماه ضیافت الهی یکی از فعالیت های این کانون جهت انس و الفت با کلام وحی است تا با عمل به معجزه پیامبر خاتم، سعادت انسان ها تضمین شود.

 

وی بیان کرد: یادواره شهدای گمنام به صرف افطار با سخنرانی «جواد اسماعیلی» به همراه مداحی در 23 ماه مهمانی خدا یکی دیگر از برنامه های کانون فرهنگی محبان اهلبیت مسجد فاطمه الزهرا (س) محمودآباد است و ادامه راه این کبوتران خونین بال از وظایف تمام آحاد مردم محسوب می شود.

 

غلامپور ابراز کرد: اجرای نمایش خیابانی «حراج» به همت کانون فرهنگی محبان اهل بیت مسجد فاطمه الزهرا (س) محمودآباد به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و در اولین سلسله رویداد های نمایشی تئاتر مردمی بچه های مسجد در آستان مقدس امامزاده قاسم ( ع) این شهرستان یکی دیگر از برنامه های این کانون در ماه رمضان به شمار می آید.