اجرای ویژه برنامه «شب‌های عاشقی» به همت کانون شهید صمصام طور سیمرغ
اجراي ويژه برنامه «شب‌هاي عاشقي» به همت کانون شهيد صمصام طور سيمرغ
درماه رمضان صورت می گیرد:

اجرای ویژه برنامه «شب‌های عاشقی» به همت کانون شهید صمصام طور سیمرغ

ويژه برنامه «شب هاي عاشقي» به همت کانون شهيد صمصام طور مسجد جامع سيمرغ، به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 36839 تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۴۷

«سید امین هاشمی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: ویژه برنامه «شب های عاشقی» درماه رمضان همراه با محفل انس با قرآن به همراه مناجات خوانی، مداحی و سخنرانی حجت الاسلام «محمد نسب»، امام جمعه شهرستان سیمرغ به همت کانون فرهنگی هنری شهید صمصام طور این شهرستان برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید صمصام طور مسجد جامع سیمرغ افزود: این محفل نورانی با حضور «حبیب الله غفاری» از قاریان بین المللی و «جبار بذری» از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت همراه است که قرائت و نوای آنها به این محفل، معنویت خاصی می بخشد.

 

وی اظهار کرد: علاقه مندان به شرکت در برنامه، ساعت 21 و 30 دقیقه امشب پنجشنبه (25 فروردین) به مسجد جامع شهرستان سیمرغ مراجعه کنند.

 

هاشمی بیان کرد: این برنامه به همت کانون فرهنگی هنری شهید صمصام طور مسجد جامع سیمرغ، امام جماعت، هیئت امنا، پایگاه مقاومت باب الحوائج، جوانان عاشورایی هیئت رزمندگان اسلام، هیئت منتظران حضرت مهدی و هیئت جوادالائمه اجرا خواهد شد.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری شهید صمصام طور مسجد جامع سیمرغ با 249 عضو یکی از کانون های فعال در مناسبت های مختلف و همچنین فعالیت های عام المنفعه  است که در رویداد فهما سال های 1398 و 1399، شایسته تقدیر کشوری در رواق فیلم را به خود اختصاص داد.