حفظ جزء 30 قرآن ویژه کودکان و نوجوانان به همت کانون شهدا پل سفید
حفظ جزء 30 قرآن ويژه کودکان و نوجوانان به همت کانون شهدا پل سفيد
در ماه مبارک رمضان صورت می گیرد؛

حفظ جزء 30 قرآن ویژه کودکان و نوجوانان به همت کانون شهدا پل سفید

گران گفت: کانون فرهنگي هنري شهدا مسجد جامع پل سفيد سوادکوه برنامه هاي متعددي را براي ماه مبارک رمضان تدارک ديده است که حفظ جزء 30 قرآن ويژه کودکان و نوجوانان به عنوان آينده سازان جامعه يکي از برنامه هاي اين کانون در اين ماه مبارک به شمار مي آيد.
شناسه خبر : 36837 تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۵۳

«ابوالفضل گران» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد جامع پل سفید سوادکوه در مناسبت های مختلف سال و فعالیت های خداپسندانه، فعالیت های مختلفی را انجام می دهد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد جامع پل سفید سوادکوه اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد جامع پل سفید سوادکوه برنامه های متعددی را برای ماه مبارک رمضان تدارک دیده است که حفظ جزء 30 قرآن ویژه کودکان و نوجونان به عنوان آینده سازان جامعه یکی از برنامه های این کانون در این ماه مبارک به شمار می آید که هر روز در منزل یکی از این حافظان برگزار می شود.

وی، روخوانی و روانخوانی کلام وحی را یکی از برنامه های کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد جامع پل سفید سوادکوه اعلام کرد و افزود: سفارش های بسیاری به آموزش و عمل به قرآن شده که ماه ضیافت الهی یکی از فرصت های مناسب برای انجام این مهم است.

گران بیان کرد: جزء خوانی معجزه پیامبر خاتم یکی دیگر از برنامه های کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد جامع پل سفید سوادکوه برای ماه مهمانی خدا است که با استقبال خوب اقشار مختلف مردم روبرو شده است.

وی برگزاری جشن ولادت امام حسن مجتبی و احبای شب های قدر را از فعالیت های دیگر کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد جامع پل سفید سوادکوه در ماه رمضان برشمرد و گفت: حضور و کارشناسی حجت الاسلام «سید مهدی جعفری»، امام جمعه پل سفید و امام جماعت کانون در برنامه «به وقت وصال»، ویژه برنامه سحر سیمای مازندران در سحرگاه دوازدهم این ماه مبارک یکی از افتخارات این کانون محسوب می شود.  

 

 

گران، جلسه قرآن خانگی، بیان احکام، برپایی نمازجماعت، سخنرانی، قرائت دعای افتتاح و انجام برنامه های ورزشی شامل والیبال، پینگ پنگ و فوتبال دستی را از برنامه های دیگر کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد جامع پل سفید سوادکوه در ماه رمضان اعلام کرد و یادآور شد: این کانون با 107 عضو به فعالیت های خداپسندانه نظیر دستگیری از خانواده های کم برخوردار اهتمام ویژه دارد و به ترویج فرهنگ مسجدی می پردازد.