فعالیت‌های کانون شهدای هریکنده بابل در ماه رمضان/ از اهدای خون تا تهیه بسته‌های کمک معیشتی
فعاليت‌هاي کانون شهداي هريکنده بابل در ماه رمضان/ از اهداي خون تا تهيه بسته‌هاي کمک معيشتي

فعالیت‌های کانون شهدای هریکنده بابل در ماه رمضان/ از اهدای خون تا تهیه بسته‌های کمک معیشتی

کانون فرهنگي هنري شهداي هريکنده مسجد ولي عصر(عج) بابل در ماه مبارک رمضان برنامه هاي متعددي نظير اهداي خون تا تهيه و توزيع بسته هاي کمک معيشتي بين خانواده هاي کم برخوردار را در دستور کار دارد.
شناسه خبر : 36835 تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۴۲

«محمدعلی میرزانژاد» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری شهدای هریکنده مسجد ولی عصر(عج) بابل در ماه مبارک رمضان برنامه های متعددی را برای بهره گیری از فیوضات این ماه برای اقشار مختلف مردم در دستور کار دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای هریکنده مسجد ولی عصر(عج) بابل اظهار کرد: اهدای خون توسط نمازگزاران مسجد ولی عصر (عج) هریکنده به اشخاصی که نیازمند این مایع حیاتی هستند یکی از فعالیت های دیگر در ماه مبارک رمضان به شمار می آید.

وی بیان کرد: تهیه و توزیع بسته های کمک معیشتی برای خانواده های کم برخوردار و دستگیری از آنها به تاسی از بزرگان دین، برنامه دیگر کانون فرهنگی هنری شهدای هریکنده مسجد ولی عصر(عج) بابل در ماه مهمانی خدا است تا سفره نیازمندان رونق بگیرد.

 

میرزانژاد ابراز کرد: برگزاری مسابقه قرآن، برنامه شبی با قرآن، جزء خوانی کلام وحی و جلسه قرآنی خانگی از برنامه های دیگر کانون فرهنگی هنری شهدای هریکنده مسجد ولی عصر(عج) بابل در ماه ضیافت الهی است تا انس و الفت با کلام وحی هر چه بیشتر شود چرا که نهادینه کردن فرهنگ قرآنی، تضمین کننده سعادت دنیوی و اخروی است.

وی، دیدار با بیماران، نشست امام جماعت با جوانان و نوجوانان بعد از نماز ظهر و عصر مسجد ولیعصر(عج) هریکنده را از برنامه های دیگر کانون فرهنگی هنری شهدای هریکنده مسجد ولی عصر(عج) بابل در ماه رمضان برشمرد و گفت: این کانون تمام تلاش خویش را برای نهادینه کردن ارزش ها در جامعه بکار می گیرد.