کانون انصار المهدی چالوس شب‌های جمعه رمضان با تدارک افطار از روزه‌داران پذیرایی می‌کند
کانون انصار المهدي چالوس شب‌هاي جمعه رمضان با تدارک افطار از روزه‌داران پذيرايي مي‌کند

کانون انصار المهدی چالوس شب‌های جمعه رمضان با تدارک افطار از روزه‌داران پذیرایی می‌کند

قمي گفت: شب‌هاي جمعه ماه رمضان، اعضاي کانون فرهنگي هنري انصارالمهدي (عج) در محل مسجد اميرالمومنين چالوس ميزبان افطار براي روزه داران هستند.
شناسه خبر : 36833 تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۳۸

«حمیده قمی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی مسجد امیرالمومنین چالوس در ماه رمضان برنامه های مختلفی را در دستور کار دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی مسجد امیرالمومنین چالوس افزود: 50 سبد کالا بین نیازمندان محل که از قبل توسط کانون مورد شناسایی قرار گرفتند به همت کانون فرهنگی هنری انصار المهدی مسجد امیرالمومنین چالوس در ماه ضیافت الهی و ولادت حضرت امام حسن مجتبی توزیع می شود.

 

وی اظهار کرد: تهیه و توزیع پک ها شامل شکلات و شیرینی و برگزاری جشن یکی از برنامه های دیگر کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی مسجد امیرالمومنین چالوس است که همزمان با میلاد با سعادت امام حسن توزیع می شود تا ارادتمندان هر چه بیشتر با سیره آن امام همام آشنا شوند.

 

قمی با اشاره به  تلاوت قرآن در این ماه مهمانی خدا، بیان کرد: بهره گیری و عمل به سفارش های قرآن موجب سعادت هر انسانی می شود.

 

وی ابراز کرد: شب های جمعه ماه رمضان، کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی مسجد امیرالمومنین چالوس به روزه داران افطاری می دهد.

 

وی گفت: کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی مسجد امیرالمومنین چالوس در طول سال نیز به دستگیری از خانواده های کم برخوردار و تلاوت نور و ... اقدام می کند تا آحاد مردم با فعالیت های متنوع کانون های فهما آشنایی یابند.