برگزاری دوره‌های نهج‌البلاغه‌خوانی به میزبانی کانون جواد الائمه (ع) سوادکوه شمالی در ماه رمضان
برگزاري دوره‌هاي نهج‌البلاغه‌خواني به ميزباني کانون جواد الائمه (ع) سوادکوه شمالي در ماه رمضان

برگزاری دوره‌های نهج‌البلاغه‌خوانی به میزبانی کانون جواد الائمه (ع) سوادکوه شمالی در ماه رمضان

کانون فرهنگي هنري جوادالائمه (ع) سوادکوه شمالي در ماه مبارک رمضان برنامه هاي مختلفي نظير کلاس حفظ قرآن ويژه کودکان ونوجوانان تا مسابقه نهج البلاغه خواني را تدارک ديده است.
شناسه خبر : 36809 تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۰۴

«مرتضی زارع» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری جوادالائمه (ع) سوادکوه شمالی در ماه مبارک رمضان فعالیت های مختلفی نظیر برگزاری کلاس حفظ ویژه کودکان ونوجوانان به عنوان آینده سازان جامعه را در روزهای یکشنبه و چهارشنبه انجام می دهد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه (ع) سواکوه شمالی اظهار کرد: جزءخوانی قرآن کریم همه روزه ساعت 16ویژه بانوان یکی دیگر از برنامه های این کانون در ماه ضیافت الهی است و با توجه به نقش مهم بانوان در انجام وظایف مختلف نظیر مادری، خواهری و ... همچنین فعالیت های متنوع در جامعه بدون تردید انس با معجزه پیامبر در زندگی آنها بسیار تاثیرگذار است.

 

وی بیان کرد: اجرای مسابقه نهج البلاغه خوانی در گروه واتساپی کانون فرهنگی هنری جوادالائمه (ع) سوادکوه شمالی یکی از برنامه های دیگر این کانون در ماه ضیافت الهی است که با استقبال خوب علاقه مندان روبرو شده است.

 

زارع با اشاره به یک دوره ختم قرآن کریم توسط دانش آموزان با همکاری دانش آموزان دبیرستان بنت الهدی و به همت کانون فرهنگی هنری جوادالائمه (ع) سوادکوه شمالی در ماه رمضان ابراز کرد: اهدای هدیه به بانوان تلاوت کننده قرآن با همکاری پایگاه بسیج خواهران از فعالیت های دیگر این کانون در این ماه مبارک به شمار می آید.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری جوادالائمه (ع) سوادکوه شمالی با 134 عضو و کسب 12 هزار و 40 امتیاز در سومین رویداد ملی فهما یکی از کانون های بسسیار فعال در مناسبت ها، فعالیت های خداپسندانه و پاسخ گویی به شبهات است.