برگزاری محفل انس با قرآن تا اسکان مسافران نوروزی به میزبانی کانون اهل بیت (ع) امامزاده عبدالحق زیرآب
برگزاري محفل انس با قرآن تا اسکان مسافران نوروزي به ميزباني کانون اهل بيت (ع) امامزاده عبدالحق زيرآب

برگزاری محفل انس با قرآن تا اسکان مسافران نوروزی به میزبانی کانون اهل بیت (ع) امامزاده عبدالحق زیرآب

کانون فرهنگي هنري اهل بيت امامزاده عبدالحق زيرآب فعاليت هاي مختلفي در طول سال در دستور کار خود قرار داده است که از جمله آنها مي‌توان به برپايي محفل انس با قرآن در ماه رمضان اشاره داشت.
شناسه خبر : 36808 تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۵۴

«سید رضا موسوی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری اهل بیت امامزاده عبدالحق زیرآب با 254 عضو در شهرستان سوادکوه واقع است.

مدیر کانون فرهنگی هنری اهل بیت امامزاده عبدالحق زیرآب افزود: این کانون در مناسبت هاي ملي و مذهبي برنامه هاي متعددي را در دستور کار دارد و باتوجه به زائر پذير بودن امامزاده در فصول مختلف نظیر عید نوروز و تعطیلات تابستان، پذيراي مهمانان از سراسر کشور است که در نوروز 1401 نیز به اسکان و پذیرایی از مسافران پرداخت.

 

وی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری اهل بیت امامزاده عبدالحق زیرآب فعاليت هاي چشميگر در زمينه هاي قرآني و مذهبي حتي گردشگري دارد، اظهار کرد: محفل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان به مناسبت شهادت حضرت خدیجه کبری (س) همراه با افطار دهی در مسجد امامزاده عبدالحق زیرآب با سخنرانی حجت الاسلام  «محمدزمان رضایی»، امام جمعه زیرآب و با حضور استاد آهنگری و قاریان ممتاز شهرستان برگزار شد.

موسوی بیان کرد: جزخوانی قرآن کریم همه روزه در مسجد امامزاده عبدالحق زیرآب شهرستان سوادکوه برگزار می شود که علاقه مندان به کلام وحی می توانند جهت کسب فیوضات از کلام وحی و در ماه مهمانی خدا به این مسجد مراجعه کنند.