گزارشی از فعالیت‌های کانون‌های فهمای مازندران در سوگ وفات حضرت خدیجه (س)
گزارشي از فعاليت‌هاي کانون‌هاي فهماي مازندران در سوگ وفات حضرت خديجه (س)

گزارشی از فعالیت‌های کانون‌های فهمای مازندران در سوگ وفات حضرت خدیجه (س)

کانون هاي فرهنگي هنري مازندران در وفات جانگداز همسر باوفاي خاتم الانبيا و بزرگ بانوي اسلام حضرت خديجه با اجراي برنامه هاي متنوع با محوريت مادران آسماني به سوگواري پرداختند.
شناسه خبر : 36757 تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: دهم ماه رمضان سالروز وفات جانگداز همسر باوفا و یار و حامی خاتم الانبیا، حضرت محمد مصطفی، بزرگ بانوی اسلام و نماد ایمان و استواری، حضرت خدیجه است.

«غلامحسین قبادی»، مدیر کانون  فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد جامع روستای انارمرز جویبار گفت: ویژه برنامه وفات حضرت خدیجه با محوریت مادران آسمانی در مسجد جامع روستای انارمرز جویبار با حضور اقشار مختلف مردم باشکوه تمام برگزار شد.

 

«قدرت الله شیخ اعظمی»، مدیر کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد جامع چمستان با اشاره به اینکه مراسم عزاداری وفات حضرت خدیجه کبری در این کانون برگزار شد، اظهار کرد: فداکاری سمبل صلابت و استواری و اولین بانویی که به رسول خدا ایمان آورد و ثروت فراوان خویش را در راه ترویج اسلام مصرف کرد در این مراسم به خوبی تبیین شد.

 

«علی اصغر محمدی»، مدیر کانون فرهنگی هنری شهدا پایین زرین کلا جویبار به بیان فضایل حضرت خدیجه پرداخت و بیان کرد: وفاداری حضرت خدیجه در راه رسیدن به اهداف والای همسر خویش بسیار با اهمیت است چرا که  این بانوی آسمانی از اولین لحظات بعثت به پیامبراسلام ایمان آورد و تا آخرین لحظات برایمان خود ایستاد و اندکی تردید به دل راه نداد و مراسم گرامیداشتی در این کانون برای وفات آن بانوی همام برگزار شد.

گفتنی است، کانون های فرهنگی هنری مساجد دیگر مازندران نیز برای رحلت حضرت خدیجه که در عظمت مقام او همین بس که از میان تمام بانوان اهل بهشت پس از دختر والامقامش حضرت فاطمه، او و حضرت مریم و آسیه برترین و والاترین هستند به اقامه عزا پرداختند.