برگزاری مسابقه حضوری علمی فرهنگی ورزشی به همت کانون شهید سید عباس موسوی قائمشهر
برگزاري مسابقه حضوري علمي فرهنگي ورزشي به همت کانون شهيد سيد عباس موسوي قائمشهر
ویژه رمضان صورت می گیرد؛

برگزاری مسابقه حضوری علمی فرهنگی ورزشی به همت کانون شهید سید عباس موسوی قائمشهر

مسابقه حضوري علمي فرهنگي ورزشي ويژه ماه مبارک رمضان به همت کانون فرهنگي هنري شهيد سيد عباس موسوي قائمشهر برگزار مي شود که آخرين مهلت ثبت نام در اين مسابقه تا 25 فرودين اعلام شد.
شناسه خبر : 36737 تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۳۶

«مهدی دارابی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: مسابقه حضوری علمی فرهنگی ورزشی ویژه ماه مبارک رمضان به همت کانون فرهنگی هنری شهید سید عباس موسوی قائمشهر به مناسبت اولین ماه مبارک رمضان قرآن قرن پانزدهم در 27 فروردین در حسینیه  ۷۲ تن شهید بهشتی محله این شهرستان آغاز می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید سید عباس موسوی قائمشهر اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری، شوراهای اسلامی و پایگاه های مقاومت شهرستان قائمشهر می توانند برای هرتیم شرکت کننده  با اعلام اسامی چهار نفر از برادران داوطلب و ارسال تصویر کارت ملی و میزان تحصیلات، شغل شرکت کننده را به شماره واتساپ ۰۹۱۱۲۲۴۹۷۶۶ مهدی دارابی معرفی کنند یا به صورت حضوری یک ساعت بعد از افطار درحسینیه ۷۲ تن شهیدبهشتی محله به مدیر کانون فهما و یا فرمانده پایگاه مقاومت شهید احمدپور تحویل دهند.

 

دارابی با اشاره به اینکه آخرین مهلت ثبت نام تا پایان روز پنجشنبه (25 فروردین) است، بیان کرد: هرتیم دارای چهارعضو خواهد بود که تا پایان مسابقات تغییر نخواهند کرد، مسابقات بصورت تیم به تیم است، سوالات بصورت تستی، تشریحی، سمعی بصری، راجع به اطلاعات عمومی، هوش، مذهبی، علمی، ورزشی، سرگرمی برنامه ریزی شده که سوالات مذهبی شامل، تاریخ اسلام، احکام و پانزده سوره آخر قرآن مجید است و سوالات هوش نیز شامل معماها، ریاضی ساده، چیستان، ضرب المثل، تصویرشناسی و... خواهد بود که  شرایط مسابقه به شمارمی آیند.

 

وی ابرازکرد: در پایان دوره به تیم اول مبلغ 12 میلیون ریال، تیم دوم، هشت میلیون ریال و تیم سوم شش میلیون ریال به عنوان جایزه تعلق خواهدگرفت که بعد از اقامه نماز عید سعید فطر اهدا می شود.  

 

دارابی تصریح کرد: حضورعلاقه مندان برادر و خواهر به عنوان مهمانان و تماشاگران مسابقه آزاد است و در طول مسابقات بین تماشاگران نیز سوالاتی مطرح خواهد شد و جوایزی ارزنده ای به آنها تعلق می گیرد.

 

وی گفت: مسابقات هرشب به جز شب های مبارک قدر راس ساعت 21 و 30 دقیقه آغاز می شود که این مسابقه به همت کانون فرهنگی هنری شهید سید عباس موسوی قائمشهر، پایگاه مقاومت شهید احمدپور بهشتی محله و هیئت امنا حسینیه  ۷۲ تن شهید بهشتی محله این شهرستان اجرایی خواهد شد.