اعضای کانون شهدا رکن کلا سیمرغ از فعال مسجدی عیادت کردند
اعضاي کانون شهدا رکن کلا سيمرغ از فعال مسجدي عيادت کردند

اعضای کانون شهدا رکن کلا سیمرغ از فعال مسجدی عیادت کردند

اعضاي کانون فرهنگي هنري شهدا رکن کلا سيمرغ از «فاطمه اميري»، فعال مسجدي که در بستر بيماري است با هدف تقدير از زحمات او در پايگاه الهي عيادت کردند که با برگزاري زيارت عاشورا همراه بود.
شناسه خبر : 36697 تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۲۷

«رمضانعلی گیلکی پیشه» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری شهدا رکن کلا مسجد مسجد مهدیه شهرستان سیمرغ با حضور در منزل از «فاطمه امیری»، فعال مسجدی که در بستر بیماری  است با هدف تقدیر از زحمات او در پایگاه الهی عیادت کردند که با برگزاری زیارت عاشورا و دعا برای شفای عاجل بیماران همراه بود.  

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدا رکن کلا مسجد مسجد مهدیه شهرستان سیمرغ اظهار کرد: در این عیادت با اهدای هدیه ای از زحمات پسر و عروس این خانواده در مراقبت از بیمار، تقدیر شد.

گیلکی پیشه بیان کرد: دیدار از بیماران و خانواده معظم و معزز شهدا و تمام اشخاصی که به نوعی برای مسجد، انقلاب و ارزش ها زحمت کشیدند یکی از برنامه های کانون فرهنگی هنری شهدا رکن کلا مسجد مسجد مهدیه شهرستان سیمرغ است که در طول سال صورت می گیرد.

 

وی با اشاره به حدیث شریف «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»، ابراز کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری شهدا رکن کلا مسجد مسجد مهدیه شهرستان سیمرغ، تکریم از اشخاص را لازمه تشکر از خدا می دانند و بر انجام این حدیث اهتمام ویژه دارند.