رویکرد ستاد فهما مازندران در سال 1401 تحقق شعار تعیین شده از سوی رهبری است
رويکرد ستاد فهما مازندران در سال 1401 تحقق شعار تعيين شده از سوي رهبري است
سرپرست ستاد فهما مازندران:

رویکرد ستاد فهما مازندران در سال 1401 تحقق شعار تعیین شده از سوی رهبری است

حجت الاسلام نعمتي با اشاره به اينکه تحقق شعار سال مقام معظم رهبري(مد ظله العالي) رويکرد 1401 ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران است و براي نيل به اين مهم، برنامه هاي متنوعي نظير بهره گيري از ظرفيت کانون هاي فهما و همکاري با دانشگاه ها در استان تدارک ديده شده است.
شناسه خبر : 36668 تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: حجت الاسلام «رجب نعمتی»، امروز شنبه (20 فروردین) در اولین جلسه شورای اداری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در سال 1401 ضمن تبریک ماه مهمانی خدا و بهره گیری مناسب از فیوضات این ماه، گفت: تحقق شعار سال مقام معظم رهبری به سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» رویکرد 1401 ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران است تا اثرات آن به خوبی در جامعه آشکار شود.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: برای نیل به شعار معظم له، با دو دانشگاه در استان مازندران تفاهم نامه همکاری منعقد خواهد شد تا به خروجی های تاثیرگذار نائل شویم.

حجت الاسلام نعمتی با اشاره به ظرفیت های متعدد در کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران، افزود: بکارگیری تمام ظرفیت های اعضای کانون های فهما دیار علویان یاری رسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران برای رسیدن به این مقصود بسیار مهم است.

 

وی بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران نظیر کانون شهید علی گرائیلی در شهرستان قائمشهر گواهی بر کارآفرینی و اشتغالزایی است که کانون های فهما استان به تحقق شعار سال اهتمام ویژه دارند.

حجت الاسلام نعمتی ابراز کرد: برای پیشرفت کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران باید از تجربیات سال های گذشته استفاده شود و این امر نیازمند تبادل نظر و تعامل است.

 

وی گفت: جلسه شورای اداری در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران، سه بار در هر ماه تشکیل می شود و کارکنان این ستاد نیز در هر جلسه می توانند پیشنهادات خود را در زمینه های مختلف مرتبط با کانون های فهما مازندران ارائه دهند.