فعالیت های کانون های فهما مازندران در صدا و سیما منعکس می شود
فعاليت هاي کانون هاي فهما مازندران در صدا و سيما منعکس مي شود
سرپرست ستاد فهما مازندران:

فعالیت های کانون های فهما مازندران در صدا و سیما منعکس می شود

حجت الاسلام نعمتي با اشاره به ديدار و گفت و گو با قائم مقام صدا و سيماي مازندران از انعکاس فعاليت هاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران در اين مرکز خبر داد و گفت: پخش برنامه هاي مسجدي در جامعه تاثيرات مثبتي دارد.
شناسه خبر : 36618 تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۳۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: حجت الاسلام «رجب نعمتی» امروز چهارشنبه (17 فروردین) با  «تقی صمدی»،  قائم مقام صدا و سیمای مازندران دیدار و گفت و گو صمیانه ای داشتند.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: فعالیت های متنوعی نظیر هنری، اجتماعی، فرهنگی، قرآنی و ... در کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در طول سال صورت می گیرد که می توان با بهره گیری از امکانات صدا و سیما به انعکاس این فعالیت ها پرداخت.

 

وی بیان کرد: آشنایی اقشار مختلف مردم با برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در اقصی نقاط حتی مناطق کم برخوردار را می توان با همکاری ادارت و نهادهای مختلف نظیر صدا و سیما انعکاس داد.

 

حجت الاسلام نعمتی ابراز کرد: پخش برنامه های مسجدی در جامعه تاثیرات مثبتی دارد و جامعه را از گزندهای مختلف به ویژه هجمه های فرهنگی، مصون نگه می دارد.

 

وی گفت: ساخت مستند از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران، تهیه گزارش ویژه، دعوت از مدیران برتر کانون های فهما دیار علویان، تهیه و پخش گزارش ویژه از کانون های روستایی، همکاری لازم در بحث فضای مجازی و انیمشین با موضوع کانون های مساجد از جمله مواردی بود که در این دیدار مطرح و بر اجرای آنها توسط صدا و سیمای مازندران تاکید شد.

 

گفتنی است، همچنین سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران با «رضا باطبی»، معاون فضای مجازی صدا و سیمای مازندران، «حسین قبادی»، مدیر خبر و «محمدرضا مفیدی»، مدیر سیما نیز گفت و گو و به تبادل نظر پرداختند.