فعالیت‌های کانون شهدا بهنمیر در ماه رمضان؛ از آموزش ترتیل قرآن تا توزیع بسته‌های کمک معیشتی
فعاليت‌هاي کانون شهدا بهنمير در ماه رمضان؛ از آموزش ترتيل قرآن تا توزيع بسته‌هاي کمک معيشتي

فعالیت‌های کانون شهدا بهنمیر در ماه رمضان؛ از آموزش ترتیل قرآن تا توزیع بسته‌های کمک معیشتی

جهاني با اشاره به اينکه ترتيل قرآن در کانون فرهنگي هنري شهدا مسجد جامع بهنمير به صورت تخصصي آموزش داده مي‌شود، از تهيه و توزيع 80 بسته‌هاي کمک‌معيشتي بين نيازمندان به مناسبت ماه رمضان خبر داد.
شناسه خبر : 36592 تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۲۵

«مسعود جهانی» در در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان مازندران، با اشاره به فعالیت های کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد جامع بهنمیر در ماه مبارک رمضان اظهار کرد:   ترتیل قرآن در کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد جامع بهنمیر به صورت فنی با حضور و مربیگری هادی شیدایی از قاریان ممتاز ارتش جمهوری اسلامی ایران، ساعت 22 دوشنبه ها در ماه مبارک رمضان آموزش داده می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد جامع بهنمیر افزود: برپایی مراسم جزء خوانی و تلاوت قرآن با حضور قاریان کلام وحی، ساعت 14 هر روز در ماه ضیافت الهی از برنامه های دیگر کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد جامع بهنمیر به شمار می آید.


جهانی بیان کرد: سخنرانی مذهبی توسط حجت الاسلام درزیان در ساعت های 13 و 21 از فعالیت های دیگر کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد جامع بهنمیر است.


وی ابراز کرد: برنامه های ماه رمضان در کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد جامع بهنمیر هر روز با نام و بیان خاطرات یک شهید همراه است و بدون تردید یاد این وصال یافتگان به یار، برکات معنوی ویژه ای به فعالیت های این کانون می بخشد.


جهانی گفت: اقامه نماز جماعت، بیان احکام، اجرای طرح تلاوت نور، زمزمه ادعیه، اجرای ویژه برنامه شبی با قرآن با حضور قاریان و حافظان و تواشیح، برگزاری شبی با شعر با حضور شاعران همزمان با روز بزرگداشت سعدی، ضیافت افطار ویژه نوجونان همزمان با ولادت حضرت امام حسن مجتبی، ویژه برنامه وداع با ماه رمضان با مناجات خوانی و اقامه نماز عید سعید فطر از فعالیت های دیگر کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد جامع بهنمیر در ماه ضیافت الهی محسوب می شوند.


وی به تهیه و توزیع 80 بسته کمک معیشتی بین نیازمندان در ماه رمضان به همت کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد جامع بهنمیر و نمازگزاران و پخش آن از  صدا و سیمای مازندران اشاره کرد و افزود: هیات امنا و پایگاه مقاومت بسیج یاری رسان کانون در برگزاری هر چه بهتر برنامه در ماه مهمانی خدا هستند.