کلاس فرهنگی تربیتی به همت کانون شهید «علیرضا پناهی» جویبار برگزار شد
کلاس فرهنگي تربيتي به همت کانون شهيد «عليرضا پناهي» جويبار برگزار شد
با موضوع ماه رمضان؛

کلاس فرهنگی تربیتی به همت کانون شهید «علیرضا پناهی» جویبار برگزار شد

کلاس فرهنگي تربيتي با موضوع ماه رمضان به همت کانون فرهنگي هنري شهيد عليرضا پناهي جويبار با سخنراني رييس دانشگاه آزاد اسلامي واحد اين شهرستان در زمينه مسائل مرتبط با جوانان و نوجوانان و ارائه راهکارهاي لازم برگزار شد.
شناسه خبر : 36530 تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۵۳

«حیدر رحمانی مجد» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کلاس فرهنگی تربیتی با موضوع ماه مبارک رمضان به همت کانون فرهنگی هنری شهید علیرضا پناهی جویبار با سخنرانی «رضا فرصتی»، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهرستان در زمینه مسائل فرهنگی و قرآنی جوانان و نوجوانان  و ارائه راهکارهای لازم برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید علیرضا پناهی جویبار افزود: در این کلاس، مدیران کانون های فرهنگی هنری دیگر شهرستان جویبار نیز دعوت بودند تا به تبادل نظر و تعامل هر چه بیشتر کانون های مساجد و تبیین موضوعات مهم فرهنگی پرداخته شود.

 

وی با اشاره به تداوم کلاس فرهنگی تربیتی در کانون فرهنگی هنری شهید علیرضا پناهی جویبار با موضوعات و دعوت از مسئولین دیگر در راستای اهداف و تشریح وظایف کانون های فهما، اظهار امیدواری کرد که با برگزاری اینگونه از کلاس ها، گام های مهم تری جهت  استمرار راه شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) درباره جهاد تبیین برداشته شود.