جهاد تبیینی اولویت فعالیت‌های ماه رمضان در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران
جهاد تبييني اولويت فعاليت‌هاي ماه رمضان در کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران
سرپرست ستاد فهما مازندران خبر داد:

جهاد تبیینی اولویت فعالیت‌های ماه رمضان در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران

حجت الاسلام نعمتي با اشاره به تدارک برنامه هاي مختلف براي ماه مبارک رمضان گفت: فعاليت ها در ماه ضيافت الهي در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران در راستاي جهاد تبييني به تحقق مطالبات رهبري انجام مي شود.
شناسه خبر : 36506 تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۲۷

حجت الاسلام «رجب نعمتی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران از آمادگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در تهیه محتوای کاربردی در حوزه جهاد تبیین خبر داد و گفت: فعالیت ها در ماه ضیافت الهی در کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای جهاد تبیینی به تحقق مطالبات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) انجام می شود.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد از فرصت ماه رمضان برای تبیین جهاد تبیینی استفاده می کنند و اقشار مختلف مردم را با جهاد تبیینی جهت مقابله با انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش های انقلاب اسلامی ایران که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) به دفعات متعدد درباره این مهم تاکید کردند به خوبی آشنا می سازند.

 

وی با اشاره به اینکه فعالیت های قرآنی از فعالیت های مهم کانون های فرهنگی هنری مساجد دیار علویان در ماه ضیافت الهی است، تصریح کرد: ماه رمضان فرصت مغتنمی برای انس و تقرب به درگاه الهی است که کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران با برگزاری محافل انس با قرآن و ... به تبیین آموزه های قرآنی می پردازند.  

 

حجت الاسلام نعمتی بیان کرد: بهره گیری از فضای مجازی جهت برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی، هنری و .... از فعالیت های دیگر کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در ماه مهمانی خدا با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بر بهره گیری درست و بهینه از فضای مجازی برای تبیین ارزش ها به شمار می آید.

 

وی ابراز کرد: غبارروبی و عطرافشانی مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد دیار علویان و ویژه برنامه خاص برای روزه اولی ها جهت آموزش آموزه های دینی از جمله برنامه های دیگر پیش بینی شده در ماه مبارک رمضان است تا جلوه های فرا رسیدن بهار قرآن در ماه  بهار به خوبی نمایان شود.