۳۰ شب، ۳۰ مسجد، ۳۰ کانون محوریت برنامه های ماه رمضان کانون پنج تن آل عبا بابلسر
۳۰ شب، ۳۰ مسجد، ۳۰ کانون محوريت برنامه هاي ماه رمضان کانون پنج تن آل عبا بابلسر

۳۰ شب، ۳۰ مسجد، ۳۰ کانون محوریت برنامه های ماه رمضان کانون پنج تن آل عبا بابلسر

محمودي گفت: برگزاري گروه نور با محوريت ۳۰ شب، ۳۰ مسجد و ۳۰ کانون به همت کانون فرهنگي هنري پنج تن آل عبا مسجد شهدا بابلسر براي ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار گرفت تا علاقه مندان به کلام وحي در مسجد و کانون هاي فرهنگي هنري مساجد که از مراکز مهم اشاعه فرهنگ قرآني است با معجزه پيامبر هر چه بيشتر انس بگيرند.
شناسه خبر : 36505 تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۲۴

«علی اصغر محمودی»، در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری پنج تن آل عبا مسجد شهدا  بابلسر برای ماه مبارک رمضان برنامه های متنوعی را در دستور کار دارد تا هر چه بیشتر از فیوضات ماه مهمانی خدا بهره مند شویم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری پنج تن آل عبا مسجد شهدا  بابلسر با اشاره به فعالیت گسترده این کانون در زمینه قرآن، افزود: برگزاری محافل قرآنی، ارسال قاری، حافظ و گروه تواشیح و هم خوانی به مساجد های مختلف شهر و شهرستان های دیگر از جمله فعالیت های این کانون در ماه ضیافت الهی به شمار می آید.

 

محمودی اظهار کرد: برگزاری گروه نور با محوریت ۳۰ شب، ۳۰ مسجد و ۳۰ کانون یکی دیگر از برنامه های درنظرگرفته شده کانون فرهنگی هنری پنج تن آل عبا مسجد شهدا  بابلسر در ماه مبارک است تا علاقه مندان به کلام وحی در مسجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد که از مراکز مهم اشاعه فرهنگ قرآنی است با معجزه پیامبر خاتم، حضرت محمد مصطفی هر چه بیشتر انس بگیرند.

 

وی، برگزاری ترتیل خوانی و ارسال ترتیل خوان ها به امامزاده ابراهیم بابلسر و اجرای مستمر کلاس حفظ و قرائت و روخوانی را از فعالیت های دیگر کانون فرهنگی هنری پنج تن آل عبا مسجد شهدا  بابلسر در ماه مبارک رمضان برشمرد و تصریح کرد: این کانون در طول سال نیز با برنامه های متعدد برای آحاد مردم به ویژه آینده سازان جامعه تمام تلاش خویش را جهت الفت بیشتر آنها با قرآن از دوران کودکی  انجام می دهد.