اعضای کانون شهدا در رکن کلا شهرستان سیمرغ با خانواده شهید «اسماعیل ملک افضلی» دیدار کردند
اعضاي کانون شهدا در رکن کلا شهرستان سيمرغ با خانواده شهيد «اسماعيل ملک افضلي» ديدار کردند

اعضای کانون شهدا در رکن کلا شهرستان سیمرغ با خانواده شهید «اسماعیل ملک افضلی» دیدار کردند

اعضاي کانون فرهنگي هنري شهدا مسجد مهديه رکن‌کلا شهرستان سيمرغ با خانواده شهيد «اسماعيل ملک افضلي» ديدار و نسبت به ترويج فرهنگ ايثار و شهادت تاکيد کردند.
شناسه خبر : 36486 تاریخ انتشار : ۹ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۲۵

«رمضانعلی گیلکی پیشه» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد مهدیه رکن کلا سیمرغ با خانواده شهید «اسماعیل ملک افضلی» دیدار و گفت و گو صمیانه ای داشتند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد مهدیه رکن کلا سیمرغ افزود: شهدا از جان خود برای حفظ کیان کشور گذشتند و ادامه اهداف والای وصال یافتگان به یار یک وظیفه همگانی به شمار می آید.

 

وی اظهار کرد: بچه های مسجدی به ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد با توجه به فعالیت های مختلف باید نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل های امروز که آینده سازان جامعه هستند اهتمام ویژه داشته باشند.

 

گیلگی پیشه بیان کرد: بسیاری از شهدای هشت سال دفاع مقدس با توجه به تحصیلات عالی به جبهه های حق علیه باطل رفتند و شهید «اسماعیل ملک افضلی» نیز با توجه به اینکه مهندس بود تمام تعلاقات دنیوی را رها کرد و از جان خود گذشت.

 

وی با اشاره به اینکه در دیدار با خانواده معظم و معزز شهید «اسماعیل ملک افضلی» با اهدای تمثال مبارک شهید از صبر و مقاومت آنها قدردانی شد، تصریح کرد: «اسماعیل ملک افضلی» در 16 خرداد سال 1334 دیده به جهان گشود و در 28 آذر سال 1359 در کرخه، جرعه نوش شهد شهادت شد.