استاندار مازندران از کانون شهید «علی گرائیلی» قائمشهر بازدید کرد/تاکید نسبت به تولید محصولات کشاورزی دانش‌بنیان
استاندار مازندران از کانون شهيد «علي گرائيلي» قائمشهر بازديد کرد/تاکيد نسبت به توليد محصولات کشاورزي دانش‌بنيان
تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین؛

استاندار مازندران از کانون شهید «علی گرائیلی» قائمشهر بازدید کرد/تاکید نسبت به تولید محصولات کشاورزی دانش‌بنیان

استاندار مازندران ضمن بازديد از کانون فرهنگي هنري شهيد «علي گرائيلي» مسجد النبي قائمشهر، نسبت به توليد محصولات کشاورزي دانش‌بنيان تاکيد کرد.
شناسه خبر : 36475 تاریخ انتشار : ۸ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، «سید محمود حسینی‌پور»، استاندار مازندران همزمان با عید نوروز و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) به سال « تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده است؛ از کانون فرهنگی هنری شهید علی گرائیلی مسجد النبی قائمشهر، کانون برتر کارآفرین بازدید کرد و از نزدیک با فعالیت های متنوع در حوزه های فرهنگی، هنری به ویژه اقتصادی این کانون برتر کشوری آشنا شد.

 

براساس این گزارش: حسینی پور با اشاره به اجرای طرح گلخانه ای لیموترش در کانون فرهنگی هنری شهید علی گرائیلی مسجد النبی خرماکلا قائمشهر، نسبت به تحول در حوزه کشاورزی و بهره گیری از ظرفیت‌ زمین‌های حاصل خیز در راستای تحقق تولید محصولات دانش بنیان و گلخانه ای و همچنین اهدای تسهیلات بانکی برای رسیدن به این مهم تاکید کرد.

بر پایه این گزارش در این دیدار مسئولین استانی از جمله حجت الاسلام‌ «محمد کاظمی»، مشاور استاندار در امور روحانیت و شهرستانی نظیر «جواد مولایی قرا»، فرماندار شهرستان قائمشهر، حسینی پور، استاندار مازندران را همراهی کردند.

 

گفتنی است کانون فرهنگی هنری شهید علی گرائیلی مسجد النبی شهرستان قائمشهر با یکهزار و 822 عضو واقع در روستای خرماکلا این شهرستان در سال 1398 جزء کانون های برتر کشور در بخش تحقق شعار سال در طرح ملی فهما و در سال 1399 با حکم حجت الاسلام و المسلمین «حبیب رضا ارزانی»، رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور حائز شرایط احراز رواق کارآفرینی از شبستان نوآوری و در سال 1400، کانون شایسته تقدیر ویژه در رواق  کارآفرینی شد.