برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع مهدویت به همت کانون جوادالائمه سوادکوه شمالی
برگزاري مسابقه کتابخواني با موضوع مهدويت به همت کانون جوادالائمه سوادکوه شمالي
به مناسبت نیمه شعبان صورت می گیرد؛

برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع مهدویت به همت کانون جوادالائمه سوادکوه شمالی

مسابقه کتابخواني با موضوع مهدويت در فضاي مجازي تا ساخت کليپ به همت کانون فرهنگي هنري جوادالائمه حسينيه امام جعفر صادق شهرستان سوادکوه شمالي از جمله برنامه هاي اين کانون به مناسبت نيمه شعبان و جهت گراميداشت ولادت حضرت وليعصر به شمار مي آيند.
شناسه خبر : 36387 تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۰۲

«مرتضی زارع» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری جوادالائمه حسینیه امام جعفر صادق شهرستان سوادکوه شمالی در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی همچنین فعالیت های عام المنفعه، برنامه های مختلفی را در دستور کار دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه حسینیه امام جعفر صادق شهرستان سوادکوه شمالی اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی با موضوع مهدویت به همت این کانون به مناسبت نیمه شعبان در فضای مجازی برگزار می شود تا هرچه بیشتر آحاد مردم به ویژه آینده سازان جامعه با حضرت مهدی آشنایی یابند.

 

وی بیان کرد: ساخت پوستر و عکس نوشته در فضای مجازی برای ولادت با سعادت حضرت مهدی موعود یکی دیگر از برنامه های کانون فرهنگی هنری جوادالائمه حسینیه امام جعفر صادق شهرستان سوادکوه شمالی به شمار می آید.

 

زارع ابراز کرد: ساخت کلیپ درباره امام زمان به همت اعضای کانون فرهنگی هنری جوادالائمه حسینیه امام جعفر صادق شهرستان سوادکوه شمالی از برنامه های دیگر این کانون است تا فرهنگ مهدویت، بیش از پیش در جامعه نهادینه شود.

 

وی گفت: جشن و مولودی خوانی به همراه اهدای جوائز به فعالین کانون همزمان با ولادت حضرت ولیعصر، عصر فردا جمعه (27 اسفند) از ساعت 18-16 در کانون فرهنگی هنری جوادالائمه حسینیه امام جعفر صادق شهرستان سوادکوه شمالی برپا می شود و علاقه مندان می توانند در این برنامه معنوی و سراسر نورانی شرکت کنند.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری جوادالائمه حسینیه امام جعفر صادق شهرستان سوادکوه شمالی با 134 عضو و کسب 12 هزار و 40 امتیاز در سومین رویداد ملی فهما 1400 یکی از کانون های بسیار فعال در استان مازندران است.