دستگیری کانون امام خمینی (ره) وسطی کلا قائمشهر از خانواده‌های نیازمند در آستانه عید نوروز
دستگيري کانون امام خميني (ره) وسطي کلا قائمشهر از خانواده‌هاي نيازمند در آستانه عيد نوروز

دستگیری کانون امام خمینی (ره) وسطی کلا قائمشهر از خانواده‌های نیازمند در آستانه عید نوروز

کانون فرهنگي هنري امام خميني وسطي کلا قائمشهر از کانون هاي فعال روستايي اين شهرستان در مناسبت هاي مختلف است که برنامه هاي متنوعي نظير برپايي جشن نيمه شعبان تا کمک به خانواده هاي کم برخوردار براي عيد نوروز و شادي دل نيازمندان را در دستور کار دارد.
شناسه خبر : 36369 تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۰۱

«سید حسین میری» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری امام خمینی مسجد مهدیه روستای وسطی کلا شهرستان قائمشهر در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی، برنامه های مختلفی را انجام می دهد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام خمینی مسجد مهدیه روستای وسطی کلا شهرستان قائمشهر افزود: این کانون جهت ولادت با سعادت حضرت مهدی برپایی ایستگاه صلواتی را در پنجشنبه (26 اسفند) و همچنین برای نیمه شعبان، مراسم جشنی را با سخنرانی «سید اسدالله یاوری» و مولودی خوانی «مرتضی سروعلی» از ساعت 14 جمعه (27 اسفند) در جوار گلزار شهدا در مسجد مهدیه وسط کلا برگزار می کند.

 

وی اظهار کرد: کمک به 40 نفر از نیازمندان با اهدای بُن خرید به مبلغ 500 هزار تومان برای هر نفر برای عید نوروز و رونق بخشیدن به سفره و شادی خانواده های کم برخوردار از فعالیت های دیگر کانون فرهنگی هنری امام خمینی مسجد مهدیه روستای وسطی کلا شهرستان قائمشهر به شمار می آید.

 

میری به تشکیل صندوق خیریه امام علی از سال 86 در مسجد مهدیه روستای وسطی کلا شهرستان قائمشهر اشاره کرد و گفت: 200 نفر، عضو ثابت این خیریه هستند که با یاری آنها و خیرین در مناسبت های مختلف، بسته های معیشتی و هزینه درمان برای خانواده های کم برخوردار در نظر گرفته می شود.

وی تصریح کرد: به مناسبت  میلاد امام زمان مبلغ  13 میلیون 500 هزار تومان بُن خرید کالا توسط خیرین، خریداری گردید که توسط صندوق خیریه امام علی روستای وسطی کلا بین 24خانواده کم برخوردار توزیع شد.

                                    

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری امام خمینی مسجد مهدیه شهرستان قائمشهر با 45 عضو در دهستان علی آباد، روستای وسطی کلا این شهرستان واقع است.