تداوم یاری خانواده های کم برخوردار به همت کانون شهدای تالارپشت قائمشهر
تداوم ياري خانواده هاي کم برخوردار به همت کانون شهداي تالارپشت قائمشهر

تداوم یاری خانواده های کم برخوردار به همت کانون شهدای تالارپشت قائمشهر

عيسائي از تهيه و توزيع بسته هاي معيشتي بين خانواده هاي کم برخوردار و رونق بخشيدن سفره آنها به تاسي از بزرگان دين به همت کانون فرهنگي هنري شهداي تالارپشت مسجد الرسول قائمشهر خبر داد.
شناسه خبر : 36350 تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۴۱

«حامد عيسائی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری شهدای تالارپشت مسجد الرسول قائمشهر علاوه بر برگزاری برنامه در مناسبت های ملی و مذهبی در مناسبت های مختلف به یاری نیازمندان می شتابد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهداي تالارپشت مسجد الرسول قائمشهر افزود: ۱۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن و ... بین  خانواده های کم برخوردار جهت رونق بخشیدن به سفره آنها در شب تولد حضرت علی اکبر به همت این کانون به ارزش چهار میلیون و 500 هزار ریال برای هر بسته به همراه وجه نقد برای هدیه عید نوروز، تهیه و توزیع شد.

  

وی  بیان کرد: خرید گوشی موبایل برای دانش آموزان کم برخوردار جهت  یادگیری علم و دانش، اهدای جهیزیه و کمک به ساخت خانه محرومین از فعالیت های خداپسندانه کانون فرهنگی هنری شهداي تالارپشت مسجد الرسول قائمشهر به شمار می آیند چرا که اینگونه از فعالیت ها علاوه بر اجر اخروی برکات دنیوی بسیاری دارد و کانون های مساجد می توانند به دستگیری از نیازمندان به تاسی از بزرگان دین بپردازند.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری شهدای تالارپشت مسجد الرسول قائمشهر با 96 عضو در روستای تالارپشت سفلی این شهرستان واقع است.