دو مدیر کانون مساجد قائمشهر به مناسبت روز جوان تجلیل شدند
دو مدير کانون مساجد قائمشهر به مناسبت روز جوان تجليل شدند

دو مدیر کانون مساجد قائمشهر به مناسبت روز جوان تجلیل شدند

مديران کانون هاي فرهنگي هنري شهداي بالالموک و اخلاص به عنوان جوانان برترعرصه فرهنگي و مذهبي شهرستان‌ قائمشهر همزمان با سالروز ولادت حضرت علي اکبر و روز جوان با حضور مسئولين تجليل شدند.
شناسه خبر : 36349 تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان، طی مراسمی در روزگذشته (23 اسفند) با حضور مسئولین شهرستان قائمشهر از «عمران قبادی لموکی»، مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای بالالموک و «میلاد حسن زاده شهریور»، مدیر کانون فرهنگی هنری اخلاص به عنوان جوانان برتر عرصه فرهنگی و مذهبی شهرستان‌ تجليل بعمل آمد.

 

براساس این گزارش: در این مراسم آیت الله «علی معلمی»، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر و مسئولین دیگر شرکت داشتند و بر الگو گرفتن از سنت و سیره حضرت علی اکبر، جوان تاریخ سازعاشورا تاکید شد.

 

این گزارش می افزاید: اسامی ۱۸ شهرستان برتر کشور از سوی هیات داوران در سومین رویداد ملی فهما1400 که با شعار «به توان مردم» در سطح بیش از ۲۶ هزار کانون فرهنگی هنری در مساجد کشور برگزار و شهرستان قائمشهر در بین این ۴۲۹ شهرستان به عنوان منتخب معرفی شد.

 

در این گزارش تصریح می شود: 116 کانون فرهنگی هنری مساجد  در شهرستان قائمشهر تاکنون تاسیس شدند که کانون های فرهنگی هنری شهید «علی گرائیلی» و اخلاص به عنوان کانون های شایسته تقدیر ویژه و شهدای بالالموک به عنوان کانون شایسته تقدیر کشوری در سومین رویداد ملی فهما 1400 هستند.