مروری بر فعالیت‌های کانون روستایی امام زمان (عج) خطیرکلا قائمشهر/از کسب رتبه نخست احکام تا افتتاح سالن فرهنگی و ورزشی
مروري بر فعاليت‌هاي کانون روستايي امام زمان (عج) خطيرکلا قائمشهر/از کسب رتبه نخست احکام تا افتتاح سالن فرهنگي و ورزشي

مروری بر فعالیت‌های کانون روستایی امام زمان (عج) خطیرکلا قائمشهر/از کسب رتبه نخست احکام تا افتتاح سالن فرهنگی و ورزشی

کسب رتبه نخست در مسابقات احکام از سوي اداره آموزش و پرورش توسط «ايليا خداوردي»، عضو نوجوان کانون فرهنگي هنري امام زمان مسجد وليعصر خطيرکلا قائمشهر تا افتتاح سالن چند منظوره فرهنگي و ورزشي از جمله فعاليت هاي اين کانون روستايي به شمار مي آيند.
شناسه خبر : 36143 تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۰۱

«یوسفعلی یوسفی خطیر» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: «ایلیا خداوردی»، عضو نوجوان کانون فرهنگی هنری امام زمان مسجد ولیعصر خطیرکلا قائمشهر و دانش آموز کلاس ششم در مسابقات دانش آموزی که توسط اداره آموزش و پرورش این شهرستان صورت گرفت، رتبه نخست را در احکام به خود اختصاص داد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام زمان مسجد ولیعصر خطیرکلا قائمشهر افزود: این کانون علاوه بر برگزاری برنامه در مناسبت های ملی و مذهبی، کلاس های آموزشی احکام، قرآن، سبک زندگی و مشاوره را اجرا می کند.

 

یوسفی خطیر اظهار کرد: تولید 60 هزار ماسک جهت شیوع ویروس کرونا و توزیع آن بین مردم و همچنین برگزاری اختتامیه تولید ماسک و اهدای لوح تقدیر به فعالین در کارگاه تولید ماسک از فعالیت های عام المنفعه و خداپسندانه کانون فرهنگی هنری امام زمان مسجد ولیعصر خطیرکلا قائمشهر به شمار می آید.

وی بیان کرد: افتتاح سالن چندمنظوره فرهنگی و ورزشی قمر بنی هاشم به مساحت 200 متر در روز ولادت علمدار کربلا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) با حضور حجت الاسلام «سید مجتبی رسولی»، امام جمعه قراخیل و مسئولین دیگر یکی از فعالیت های دیگر کانون فرهنگی هنری امام زمان مسجد ولیعصر خطیرکلا قائمشهر محسوب می شود تا بانوان و آقایان از این سالن که در روستا تاسیس شده به خوبی نهایت بهره را ببرند.

 

یوسفی خطیر ابراز کرد: کتابخانه کانون فرهنگی هنری امام زمان مسجد ولیعصر خطیرکلا قائمشهر با 70 متر مساحت و بیش از دوهزار جلد کتاب به روی علاقه مندان یار مهربان باز است و استقبال از این کتابخانه کانون روستایی نشان می دهد که روستانشینان به کسب علم، علاقه ویژه ای دارند.

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری امام زمان مسجد ولیعصر با 127 عضو در دهستان بالاتجن، روستای خطیرکلا جاده نظامی شهرستان قائمشهر واقع است.