برگزاری مسابقه فرهنگی به همراه تقدیر از جوانان فعال عضو کانون زینبیه نکا
برگزاري مسابقه فرهنگي به همراه تقدير از جوانان فعال عضو کانون زينبيه نکا
به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر صورت گرفت؛

برگزاری مسابقه فرهنگی به همراه تقدیر از جوانان فعال عضو کانون زینبیه نکا

کانون فرهنگي هنري زينبيه نکا به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علي اکبر برنامه هاي متعددي نظير مسابقه فرهنگي به همراه تقدير از جوانان فعال عضو کانون به همراه سخنراني و مولودي خواني را برگزار کرد.
شناسه خبر : 36142 تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۵۳

«محمدعلی باقری» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا در مناسبت های ملی و مذهبی برنامه های مختلفی را انجام می دهد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا اظهار کرد: این کانون جهت میلاد مسعود حضرت علی اکبر و روز جوان، مسابقه فرهنگی درباره آن حضرت را برگزار  کرد که به شش نفر از جوانان شرکت کننده در این مسابقه به قید قرعه، جوائزی اهدا شد.

وی افزود: تجلیل از «امیرحافظ عمویی»، مکبر و قاری و حافظ قرآن از نوجوانان عضو کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا از برنامه های دیگر این کانون جهت گرامیداشت ولادت باسعادت حضرت علی اکبر و روز جوان بود.

 

باقری با اشاره به سخنرانی حجت الاسلام «یوسفعلی باقری»، امام جماعت کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا با محوریت حضرت علی اکبر و روز جوان و الگو گرفتن از  سنت و  سیره  جوان تاریخ ساز عاشورا به همراه مولودی خوانی، بیان کرد: «شعبانعلی نوذری»، مسئول نمایندگی  ولی فقیه در لشگر ۲۵ کربلا در این برنامه شرکت داشت که این مراسم باشکوه با استقبال خوب اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان به عنوان آینده سازان جامعه روبرو شد.

 

وی ابراز کرد: تجلیل یکی از فعالین جوان عضو کانون فرهنگی هنری زنبیه نکا با تقدیر از زحمات والدین این جوان برای پرورش او در راستای ارزش ها، امشب دوشنبه (23 اسفند) با حضور در منزل خانواده این جوان به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان به همت این کانون صورت می گیرد.