مراسم جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) در کانون اخلاص قائمشهر برگزار می شود
مراسم جشن ميلاد حضرت علي اکبر (ع) در کانون اخلاص قائمشهر برگزار مي شود
به همراه تقدیر از دارنده رتبه دوم رشته قرائت نماز در مدهامّتان؛

مراسم جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) در کانون اخلاص قائمشهر برگزار می شود

مراسم جشن ميلاد حضرت علي اکبر و روز جوان در کانون فرهنگي هنري اخلاص مسجد اميرالمومنين قائمشهر جهت تبيين رشادت هاي آن حضرت به عنوان الگو براي جوانان به همراه تقدير از «اميرمحمد حيدري»، رتبه دوم رشته قرائت نماز در پانزدهمين دوره از مسابقات قرآني مدهامّتان برگزار مي شود.
شناسه خبر : 36099 تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۲۲

«میلاد حسن زاده» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: مراسم جشن میلاد مسعود حضرت علی اکبر و روز جوان در کانون فرهنگی هنری اخلاص مسجد امیرالمومنین قائمشهر با سخنرانی و مولودی خوانی و تبیین رشادت های آن حضرت به عنوان الگو برای جوانان به همراه تقدیر از «امیرمحمد حیدری»، رتبه دوم رشته قرائت نماز در پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامّتان از اعضای این کانون برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری اخلاص مسجد امیرالمومنین قائمشهر افزود: این جشن با سخنرانی حجت الاسلام «سعید صبورا»، امام جماعت مسجد و مولودی خوانی «ابوالفضل آتشیار» همراه است.

 

وی اظهار کرد: شیفتگان خاندان عصمت و طهارت جهت شرکت در این جشن، بعد از نماز مغرب و عشا یکشنبه (22 اسفند) به خیابان ساری، خیابان شهید محمد بلباسی (مهمانسرا)، کانون فرهنگی هنری اخلاص مسجد امیرالمومنین قائمشهر مراجعه کنند.

 

حسن زاده تصریح کرد: مراسم جشن میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان به همت کانون فرهنگی هنری اخلاص مسجد امیرالمومنین قائمشهر، نوجوانان و جونان حسینی و زینبی قرارگاه خادمین شهدا این شهرستان، پایگاه بسیج جوادالائمه و پایگاه مبارکه این مسجد برگزار می شود.